sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Sanna Svensson - 19 augusti 2010 20:27

Och idag har jag inte gjort någonting av värde tror jag....nej faktiskt inte!Eller..mamma har beställt kläder åt mig,men det var hon det.Jag har typ varit vid datorn och spelat gitarr hela dagen,inte så himla upphetsande kanske.Egentligen skulle jag ju på myrfotboll(som jag längtat)men nej då!Tyckte det var bättre att vila för är inte helt 100 än och jag vill ju inte,klantig som jag är,dra på mig nå mer skit tills på söndag för då jäklar ska det spelas fotboll även om båda benen är brytna!Typ så taggad är jag!Hoppas bara att det är många som kan spela och att vi spelar som vi kan göra!

Nu hade jag tänkt att jag skulle kolla på tv och fixa naglarna men var ju inge bra på den så funderar om jag ska baka någonting kanske......hm...är nog sugen på det!Sen blir det nog en film,fast jag är så okoncentrerad när jag ska kolla på det så jag vet inte,och nagelputsning!


Och imon du,Hanna Carlström,ska jag iväg och klippa mig!Uppklippning så jag får mer volym i håret ska beställas!Nöjd nu!? xD

Men nu ska förklädet fram!

S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards