sannaveronicasvensson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sanna Svensson - 11 augusti 2010 10:06

Nu har jag äntligen kommit hem till Sveg igen,fast det gjorde jag redan i måndags,menmen!

Nu har jag haft 2 riktiga kanondagar med Malin-har saknat henne nu sjukt!

I måndags gjorde vi något som bara vi kan få för oss att göra tror jag; spela biljard,äta popcorn,dricka milkshake,spela KISS på högst volym ute i ett fjös-och allt detta klockan 1 på natten!Plus en massa snack för har ju hänt mycket nu när vi inte har träffats på så länge!

Fast vid 01.30 ringde mamma och sa "att nu får ni fan komma in!Det här är varken bra för min mage eller Malins huvud!"

Så då gick vi in och la oss,och Malin på sitt lilla speciellt sätt!xD

Igår så vet jag inte riktigt vad vi gjorde....eller juste!Vi kollade på Sunes Jul hela förmiddagen typ!xD haha!

Sen kom vi(jag) på att vi absolut skulle till Y-hogdal för A-laget spelade match men då hade vi ingen skjuss dit för mamma sa att "nejnej.det är för sent och tänk på lillebror att han ska sova och blablabla!"Sen var hon allmänt sur också!

Fan va sur jag var på henne då!

Men eftersom jag och Malin är så himla bra så fixade vi egen skjuss ändå-buss dit och farfar hem!(y)

Och det bästa av allt-Ytterhogdal vann med 4-0!:D

Kom hem vid typ 22.00 och då vart det dator och smsning innan sovdags!

Tack för en toppendag älsk!(y)


Idag så vaknade jag vid typ halvnio nio typ,av världens bästa och sämsta dröm,och det var typ det tidigast jag har vaknat själv av på hela lovet tror jag!(y) Sen kolla jag ut genom fönstret-mulet!Fast solen kommer ju fram ibland och det gillas!

Men nu ska jag ner och äta lite innan jag svälter ihjäl(för det gör jag nog snart)

och sen vet jag inte vad dagen har att erbjuda.....men det visar sig nog!

Bilder från dom här dagarna kommer i nästa inlägg tror jag...eller nästnästa!xD


Pussohej!

Av Sanna Svensson - 8 augusti 2010 11:09

Nu har jag vaknat för typ...en timme sen av att min älskade storebror stod och halvhoppade på mig....Härlig start på dagen!

Har nyss ätit frukost så nu ska jag fixa lite med bilder och musik,och sen fixa mig för först ska jag iväg till Färnäs och kolla när bror spelar match och sen på eftermiddagen ska vi ha kalas för släkten på mammas sida.Ska bli jätteskojjsigt att träffa alla kusiner!

Får se om jag slänger in ett inlägg sen på kvällen när vi har kommit hem till Sveg efter typ en evighet i Mora!


Pussohej!

Av Sanna Svensson - 7 augusti 2010 20:52

Nu har jag varit ute och gått en halvtimme och fotat lite,men det var så in i helvete mycket mygg och andra flygofän så det gick knappt att stå still!Men nu kommer lite bilder från dom dagar då Amanda var här:


      

                   


Kanske inte dom allra finaste bilderna,och inte i ordning är dom heller men vad gör det!xD


Men nu ska jag fixa lite med bilder!


Och så måste jag ju tacka Hanna,Sara och Malin(tror det var dom 3) för den fina sången!(y) älskar er!    

Av Sanna Svensson - 7 augusti 2010 18:40

Nu har jag skaffat ny blogg har och jag sitter och lär mig för fullt nu.Går väl lite sisådär om jag säger så.....försöker ladda upp lite bilder här men ja,antingen är det min dator som är störd,mitt huvud som är stört eller nå fel här....så om det blir helt tokigt vet ni varför!Nu kommer bilder från Rätan och sen(efter promenaden) kommer ev bilder från The Baseballs och Amanda!


           


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards