sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Sanna Svensson - 22 september 2010 16:21

Att sluta 12.40 på en onsdag är chill!

Att ha orientering 08.30 är inte chill!

Fy fan vad jag frös då!Fast vi är ju kungar(drottningar)på orientering så gick det bra det också!Alla rätt!(y) fast en sak jag inte fattar är varför man ska ha det på gympan....jag kommer liksom knappast att gå runt i skogen och tex fota och sen går jag vilse och helt plötsligt hittar jag en karta i fickan och tänker:

- Åh vilken tur att vi lärde oss det här i skolan!(a)

Fast i början tyckte jag det var "tvi å blä" men nu är det faktiskt ganska kul,helt ok enligt min åsikt!Men det var det där med tiden på dygnet......


Restan av dagen gick somvanligt fort med So,No och engelska!Ännu ett + var att jag och Sara vart klar med uppgifterna på No:n så vi skyndade oss och åt så att vi inte dog på engelskan!Tummen upp för oss!(y)

Efter engelskan så slutade jag och 2 till för vi hade ingen lärare sista lektionerna!Superduperskönt!:D

När jag kom hem vart det bak för fulla muggar- bullar och cheese cake!

Men eftersom jag kanske är mjölkallergiker så är jag tvungen att äta "soyaprodukter"(tror det stavas så) och det är sjuuk äckligt,och jag vill inte att min cheese cake ska vara sjuukt äcklig så gjorde äppelsmak på den...hm....vet inte ens om det är gott men det visar väl sig!

Nu har jag pluggat lite och sen vart det datorn!

Men nu ska jag nog sätta mig med gitarren ett tag,var längesen nu!



intefattatän....!:D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards