sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Som jag längtat....

Av Sanna Svensson - 17 oktober 2010 20:33

....efter den här dagen,så sjukt mycket alltså!

Jag kommer fortfarande ihåg dagen jag sa:

-Men guuud!Det är ju typ ett halvår tills jag får spela curling igen...hur ska jag stå ut!?

Men nu har den dagen kommit...ojojoj....vilken underbar dag!:"D

Sen har jag ju skrattat så jag typ har grinat,eller mascaran har allfall varit lite här och var!:P Haha vilka stjärnor det finns alltså!


Dagen började med en härlig sovmorgon innan det vart putsning och fixning och sen åkte jag och mamma ner till hallen och guuud va seg mamma var då.....:

-Har du sett att man kan åka där?

-Vänta lite då....

-Ska jag byta låt?

-Äsch,vi skulle ha åkt "genvägen" över Härdal!

Sen när vi kom fram så typ slängde jag upp dörren och rusa in!

Och jag o Mandur fick nå spunkfel,vi bara log och skratta hela tiden!

Sen så gick väl inte träningen så jäkla bra men vad gör det!?

Fast jag måste verkligen fixa riktiga curling grejer för byxorna skar in i ljumsken och skorna var för trånga.....inte bra!

Sen lär väl träningsvärken komma imon också men då ska vi träna ännu mer så är den borta sen!Typ...xD sen en vilodag och sen träning,träning,träning och sen cup!

Men åter till dagen! Vi tränade från 12.00-17.00 med lite pauser imellan.Sen vart det lite prat innan jag tjatade till mig så jag fick spela ännu mer!Fast mamma vart väl inte så himla glad menmen!

Så vart det mat hemma hos familjen Kurki och vilken familj det är alltså!Så sjukt skön alltså.Man kan ju inte annat än bli kär i den familjen med Gabbi i spetsen!

Sen fick jag ju en väldigt försenad födelsedagspresent av Amanda-Nagelgrejer!:D tacktack!

Sen vart det ca 1h till träning innan jag fick skjuss hem av Amanda och Marcus!

Mammas smileband var väl inte jättehögt upp när jag kom hem om jag säger så.....men vafan!


Men nu ska jag gå och duscha innan blir musik,och sängen!  


"med er mår jag som bäst,tro aldrig något annat"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards