sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Förlåt,men det finns en ursäkt!

Av Sanna Svensson - 21 november 2010 19:23

Nu har jag varit sådär supersocial igen men har faktiskt inte haft internet på hela helgen,inte ens på telefonen så då blir det ju lite svårt att blogga om man säger så!

I fredags var det skola som gällde och det var mycket jobb men lektionerna gick i en rasande fart som tur var!Efter skolan vart det bilfärd ner till Mora efter att lillebror hade varit drygare än vanligt...fick stanna typ 3 gånger...suck!

När vi äntligen kommit fram  så fick vi inte vara i lägenheten utan vart skickade till mormor och morfar,fast egentligen är det bättre att vara där tycker jag för jag fick ändå inte shoppa nått,fast det bara "råkade"bli så att jag fick syn på världens mysigaste tröja...

På fredag kväll...vad gjorde jag då!?satt vid datorn,var social med mina otroligt knäppa morföräldrar som ska försöka prata engelska(kan ni tänka er engelska,svenska och Moramål i en salig blandning,så låter det när mormor pratar) och sen så vart det väl tv:en och telefonen som vanligt då!Kan ju bara meddela att jag vart typ kär i Jays framträdande med "Like a prayer"...shit vilken röst!


Lördag: Då var det lite mera fart!Fick ingen sovmorgon som jag sett fram imot utan blev väckt av att hemtelefonen ringde och ingen svarade heller....härlig start på dagen! Sen vart det till lägenheten och lite pust innan ner på stan och fixa lite grejer innan hem och sen vidare till mormor och morfar och där vart det 6-månaderskalas för fulla muggar-bilder kommer! Sen var ju alla kusiner+syster där så var jättekul att träffa dom också,fast dom förstnämda är ju som dom är....

På kvällen vart det lite blodbad när jag blödde näsblod för typ 15-tusonde gången i mitt liv så vart nertvingad i soffan och där stannade jag resten av kvällen för att först kolla på film och sen prata i telefonen,innan det vart sängen!


Söndag:Tror ni det vart någon sovmorgon-NEJ! Typ klockan 08.00 så stormade mamma och lillebror in och båda var på bästa humör-dock inte jag...-.-'

Enligt mamma så skulle jag upp på en gång men gick jag upp på en gång-NEJ!

Låg och drog mig i typ 1timme till-HÄRLIGT!

Sen vart det upp och putsa och fixa innan jag gick till pappsen och gav han sin farsdagpresent och han är verkligen som ett barn på julafton när han får paket men eftersom han är lite erfarenhet av vad han brukar få och så,så tog det inte lång tid innan han listat ut vad han skulle få för något...lille pappsen!

Sen vart det hemfärd och jag sov på hela vägen och tur var väl det för annars kommer jag inte orka vara vaken ikväll/imorgon!

Men nu ska jag koncentrara mig på tv:en!

Kyss`n



"I hear you call my name and it feels like home,Sweetie"

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards