sannaveronicasvensson

Alla inlägg under november 2010

Av Sanna Svensson - 7 november 2010 20:44

Tänkte bara slänga in ett kort inlägg!

Har haft en riktigt bra avslutning på lovet som har tillbringats i curlinghallen,hemma och hos Malin.Bilder och sånt kommer sen någon dag!

Men nu ska jag taggataggatagga inför skola imon,känns sådär lagom kul att gå upp 06.30 imon när jag somnade ca 04.00 igår/idag!Menmen!


Kyss`n


"håller tummarna"


Av Sanna Svensson - 5 november 2010 22:08

Nu är det inte många dagar kvar tills lovet är slut....har gått i en jäkla fart nu på slutet!

Idag har jag spenderat i stort sett hela dagen i curlinghallen och en del hos familjen Kurki.Grymt härlig dag med dom som alltid får en att dra lite extra på smilebanden!:")

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om dagen som varit.....

Nu efter att jag kom hem från Kurki har jag ätit blåbärspaj som mammsen hade gjort-Mums! Perfekt efterrätt efter maten och Kurki!:) sen har jag kollat lite på Idol....och jag erkänner- Jag kärlekar Olle!(L) han är ju så grym! och sen har jag kollat på Toy Story...okej kanske inte så jättecoolt men jag har så många minnen till den filmen så kunde inte låta bli!Kommer ihåg när jag var kanske 7 år och så skulle jag skriva i en sån där "mina vänner bok" och då var det en fråga-

-Vad önskar du dig?

-Hoppa in i Toy Story-världen,var mitt svar!

Gamla goda tider det!

När jag ändå är inne på ämnet kan ju berätta att när jag,Marcus och Amanda satt och spelade Uno så kom Marcus på att han absolut skulle visa en massa gamla bilder från typ Rätanscupen eller nått sånt från 2007 för oss 3+lichln!xD

Kan ju säga att jag ochAmanda bara satt och beundrade hur fina vi var då.....hmhm....


Just nu sitter jag och kollar på vilka som går vidare i Idol...spännande,samtidigt som jag sitter och spelar på gitarren!


" I´m just saying the truth to you

  

  I'm here without you baby but your still on my lonely mind
  I think about you baby and I dream about you all the time
  I'm here without you baby but your still with me in my dreams
  And tonight it's only you and me"


Av Sanna Svensson - 4 november 2010 20:58

....insåg att jag har bloggat 3 inlägg på en dag!Måste vara rekord!;o

Har typ kommit hem från träningen för ca 1h sen...gick väl sådär.Ganska oseriös eftersom det bara var jag och Amanda,utan varken tränare eller lagmedlemar,men vi var så påhittiga och kom på 1 övning vi skulle göra iallafall,och sen spelade vi "match"-bra jobbat!xD

Imon kommer vi tillbringa stora delar av dagen i hallen-från typ 13.00-20.00,eller nått sånt!Najs!(y)


Balance Plus Carbonfiber


En bild på min och Amandas sop,fast vi har rosa,tänkte jag slänga in för lite tidsfördriv!xD


Kvällen tillbringar jag framför TVn och dataskärmen....kul liv jag har!xD

Jaja!

Måste bara passa på att lägga upp en väldigt söt bild också.....




Av Sanna Svensson - 4 november 2010 11:44

Har typ nyss vaknat efter en natt på jag sovit som en stock även om jag drömt hur mycket som helst!Riktigt skönt!(y) fattar inte hur jag ska orka gå upp 06.30 om bara några dagar......-_- men ä väl bara att passa på och sova nu när man kan!

Idag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda....ska säkert spela curling men vet inte vilken tid eller någonting-allting är i sin ordning alltså!

Men nu ska ja fokucera mig lite mer på TV:n....

Love

Av Sanna Svensson - 4 november 2010 00:08

Eller det har blivit torsdag insåg jag!xD har haft fullt upp med musik,sms,bilder och tv så ser inte att tiden rinner iväg.

Idag har jag inte gjort spreciellt mycket....hjälpt mamma med bakning och tränat.Typ det ända....sen på träningen fick vi våra sopar ocg skor som vi beställde i måndags!Jätte ovant men kul!Fast tycker synd om mamma när eftersom jag har bränt ca 3500kr på 2 dagar...OPS! Och ändå lägger hon fram en HM katalog till mig....tror hon att hon är gud eller?xD Lilla Mammsen,hon är ju som hon är!

Men nu är det så att jag somnar snart men har ju lovat att visa "gårdagens" köp så här kommer dom(och min t-shirt-spårlöst försvunnen!?)

                       


Sådär ja!(y)

Men nu väntar borttagning av smink och sedan säääääängen!:D

Love!

Av Sanna Svensson - 2 november 2010 22:47

Idag var jag och bästa tjejerna iväg till Östersund och shoppade loss!Östersund vart nog ett antal 1000 kronor rikare efter att vi hade farit fram!

Dagen började klockan 04.30...eller...det är fortfarande natt då egentligen,då det vart upp och lite putsning innan vi åkte ner till Sara och hämta henne,och sen vidare till bussen.När vi typ hade åkt kanske i 1-1,5h så vart både jag och Sara astrött(musik=sömnpiller)så vi slog våra kloka huvuden ihop och halvsov i 1h kanske.Och när jag skulle byta låt på mobilen,vilken kraftansträngning!Typ jobbigare en än hel träning...typ!Sen när vi kom fram var jag och Sara sådär lagom pigga,gäspa hela tiden!Sen knatade vi bort till ett fik och satt där till affärerna öppnade och då vart det shopping för hela slanten!Och lite riktigt god chinamat-guuud va gott det var!Sen lite mera shopping!

Men dagen var inte helt fri från incidenter....jag köpte två tröjor som dom senare sänkte priset på med 100kr,kort som krånglade(Sara som var dålig xD ),lite mat-och-drycksgrejs,jag har tappat bort en t-shirt och lyckats riva mig under ögat med nageln-AJ!Har ett jättefin röttt streck där under mitt välsminkade öga,som ska få vara välsminkat hela natten!(1 som fattar!xD).

Grejerna jag shoppat kommer nog upp på bloggen imon,för nu har jag bara visat och så,måste klippa lappar och foto innan!

Snart väntar nog sängen,är skapligt trött efter att ha varit uppe nästan dygnet runt känns det som!

Först en sak som får tårarna att rinna......

"mina tankar är alltid hos dig"


Av Sanna Svensson - 1 november 2010 17:19

Sa ju i lördags att jag skulle fortsätta blogga senare på kvällen men det var inte riktigt så....orkade inte,och på söndagen hade jag inte tid och så hade jag inget internet idag förren nu.Där får ni förklaringen!


Gårdagskvällen tillbringades hos mormor och morfar med kusinvitamin!Hade en lugn och skön kväll förutom den lille detaljen att jag råkade ta tag i fel ände på locktången när jag skulle locka kusins hår,men det var ju inget ni behöver lägga på minnet eller så!

Och en annan lite kul sak som också hände igår var när vi skulle äta mat på resturang.Pappa skulle som vanligt ha ketchup till maten så han skakade han flaskan och öppnade-POFF,sa det då,sammtidigt som jag kände hur det brann till i ögat.....japp,så går det när man ska äta ute med familjen Svensson/Aronsson/Asp!


Men nu ska jag ner till Amanda innan träningen!

Skriver KANSKE mer i kväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards