sannaveronicasvensson

Alla inlägg under december 2010

Av Sanna Svensson - 3 december 2010 23:41

 

  Kan ju bara meddela att jag fallit dit,och det är ordentligt också!    

Av Sanna Svensson - 2 december 2010 17:29

Insåg att jag inte bloggat sen i lördags...inte bra det!

Kommer ju därför knappt ihåg vad jag gjort i veckan....hm...men ska försöka komma ihåg det viktigaste iallafall!


Söndag:Var hos pappsen lite granna innan jag tog mitt pick och pack och åkte upp till Sveg för att gå på typ gudstjänst.....var ju typ nyss kyrkoår så då vart det ju jättebra att gå dit....jag höll på att somna....

Sen vart det hem till Carlström och äta lite innan vi drog ut på "stan" för att möta Sara och sedan gå på julskyltningen.Kan ju bara meddela för er som inte märkte det att det var jäkligt kallt!Jag hade varken mössa,tjockstrumpor,långkallingar,bra skor eller täckbyxor så snacka om att jag frös som en toka!När vi var klara där så följde jag med Sara hem där vi satt och tinade upp oss innan det vart curlinghallen lite sådär på kvällskvisten innan hemfärd till fågelberget!


Måndag:

Ja,då var det bara att sega sig upp och palla sig iväg till skolan för en dag full av dans....hade typ slöjd och franska som "riktiga" lektioner så vart en väldigt härlig dag!Och dansen var mycket roligare än jag trodde,var ju liksom kul att dansa för alla ansträngde sig(mer eller mindre).Sen på kvällen så vart det curlingträning-najjsigt värre!(y)


Tisdag:Då hade vi också en sån där skojjig dag!(y) dom hade kortat ner matten typ 35minuter för att vi skulle kolla på film!Och än så länge låter det väl jättebra-trevligt med film liksom,men jag fattade inte ett jäkla dugg!Textningen funkade inte så fick sitta där och försöka fatta vad dom sa....och det var inte det lättaste.Men engelska är inte alltför dålig men jag gav upp efter 5minuter!

Sen vart det efterlängtad lunch innan So och sen hemkunskap och den var väl som den var....hade först prov och det gick bra,hoppas jag.Sen gjorde vi äppelbitar med slem runt omkring.....fyfan vilken konsistens!Urk! Men vilka stjärnor man hamnat med då!Här kommer två kommentarer jag la på minnet:

-Han förklarade då fan sämre än en gasell,utbrast Nils när han inte fatta vad vi skulle göra förra gången!

-Tvätta med Vanish och putsen är väck!-det är de som gäller enligt Rasmus!

Sen så på kvällen....vad gjorde jag då!? Haha det kommer jag faktiskt inte ihåg....

Var ju ingen träning så gjorde säkert inge speciellt....plugg!


Onsdag:Segdagen som gick ruskigt fort iallafall!Hände väl inget speciellt på någon lektion vad jag kan minnas!Var väl bara jobbjobb.....

På kvällen vart det lite plugg innan träningen!Träningen gick väl ganska så bra,men enligt Amanda så skulle jag vara hemma och vila för min hals mådde inte bra då!


Torsdag:Var typ död när jag gick upp...schnozza(mobba inte min stavning) i typ 30 min så fick lite halvpanik när håret såg ut som en blixt slagit ner i det...men plattång och hårspray löser det mesta(typ!).Insåg även att min älskade snorunge till lillebror hade smittat mig med en härlig förkylning,så min röst har väl inte varit superbra idag,och nu är den ommöjligt ännu sämre....tacktack,precis vad som behövdes.....


  


Fast måste ju erkänna att han är ganska söt iallafall!


Skoldagen har väl inte varit speciellt ansträngande,hade liksom bara bild,efter mycket om och men,och svenska/matte.Restan av tiden var det "skaka roompa" som gällde!Var ju dans även idag och det var faktiskt riktigt kul tycker jag,speciellt nu när mer eller mindre alla kan dansa.

Men jag tyckte ändå att jag och Andreas var bäst på att bugga-den var en klass för sig!

Men det var ju mycket folk och mycket dans,så iallafall jag var svettig när jag kom ut därifrån,men det var det värt!(y)

Ikväll skulle det ha varit curlingmatch för mig men blev det så-NEJ! snacka om att jag vart sur då....fast då kan jag ju plugga destå mer till biologiprovet imon!

Och sen verkar ju kvällen bli väldigt lyckad iallafall!:)


Kyssar till er 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards