sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Sanna Svensson - 12 januari 2011 21:36

Har inte gjort nått sånt här inlägg på länge nu men tar ett,eller kanske två idag då!


Det som gör mig irriterad/arg är:


Mobbning

Krig

Svält

Rika snobbar

Slut i tuggummipaketet

Dryga små ungar

Hatar när folk knäcker fingrar

Slut på pengar/batteri

Folk som tror dom vet bäst,vad det än gäller

Våldsbrott

Lögner och svek

Falskhet

Morgonpigga personer


Kommer inte på något mer just nu,men finns nog flera saker!



Av Sanna Svensson - 12 januari 2011 17:22

Haha fyfan vad jag har garvat idag alltså!Jäkla stjärnklass man går med....

fast dagens citat kom ju ändå från mig kom jag och Karin fram till:

-Det snöar ju in mellan tuttarna!Det blir ju kallt!


Haha vad vi garva då!

Sen så skratta vi så vi grät åt Anton och Alec idag innan svenskan:

Alla håller ju på att dryga med Alec,och han svarar ju imot minst lika bra,och sen idag fick han bokstavligen en snäpp på näsan då Anton kom framdansande till han och sa: -Larsson,ska jag visa dig ett trick då!?
Så dansa han fram till Alec och och gjorde "Haleboptecknet" på näsan sammtidigt som han sa "Halebop"! Hahaha vilken syn det var alltså!:")


Sen satt vi ju och dryga med Ebba halva svenskan,och hela franskan!Vart ju synd om henne till slut!

Men säger man åt Joel att han ska hålla käften kan det ju inte sluta på annat sätt så!xD


Men nu ska jag ner och träna curling med Kurk & Co!


Hörs!Hej!


  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards