sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Sanna Svensson - 20 januari 2011 12:46

Det jag får mig att må bättre när jag är ner är:


*Dom närmaste,vänner,familj,Marcus.

Oftast det som hjälper bäst!

*Musik.

Att bara ligga och lyssna på musik kan få humöret på topp ganska så fort!

*Gitarren.

Att bara spela,och inte tänka på något annat!

*Träna.

Samma som gitarren!

*Shoppa.

Det är väl ganska självklart....!?

*Fota.

Om resultatet blir bra så!

*Ensamhet.

Att bara ligga och tänka,sova,och tänka lite till gör oftast susen!



Av Sanna Svensson - 20 januari 2011 12:36

Trodde faktiskt att jag skulle ha sån tur att jag skulle klara mig från att få magsjuka iår igen men icke!Har dock bara fått en släng av denna underbara sjukdom så jag ska väl inte klaga så mycket,men vill ju till skolan och till curlinghallen!Och jag vill till Ljusdal! Får se hur det blir med det sista men jag hoppas,hoppas och tror att det ska gå vägen!

Nu när jag är hemma hade jag ju tänkt att nu...nu kan jag blogga en massa,men blev det så-Näe! är för lat för det!

Men ska iallafall göra ett inlägg till idag hade jag tänkt.Sen är jag sugen på att byta header(stavning) men måste fixa lite mer bilder först tror jag.....

Men en bild som är så söt så ni bara måste se den är den här:


  

 

älskar dig bror!<3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards