sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Sanna Svensson - 25 januari 2011 19:41

Kan sammanfatta dagen med ett ord-Kanon!(y)

Dock började dagen med matte,men var inte helt fel att få räkna lite med origo,samband och koordinatsystem....eller det kanske var just det de var!

Sen vart det en otroligt ansträngande biologilektion,stå och stampa på ett trappsteg i 1minut,och sen skriva lite är inte helt fel!

Sen vart det en ganska lång lunch och då roade jag,Karin och Elin oss med att fota lite grann,resultatet kommer längre ner!

På so:n var det prat och filmdags!Började med att prata om USA-vårt nästa område....

Efter att snabbt ha gått igenom det vart det film,och då undrade seriöst jag och Karin om Magnus skojja!Filmen sög!

Men efter den sega filmen vart det hem till Marcus och där vart det,tro det eller ej,plugg!Lite iallafall....

Sen så sitter vi och nördar Doddle Jump-kul liv vi har!Kan ju bara meddela att jag äger ut han!(sorry,men det är sant!)

Vart några bilder där också men är känt sen innan att han inte gillar att vara modell så ni får bara ytterliggare ett bevis på det,resten av bilderna ska jag sitta och kolla igenom själv!


Nu sitter jag och plöjer igenom läxhögen....segt!


Men här kommer bildbomben iallafall:


     snacka om att jag och Karin garva åt Elin där!

 

    

akrobatik bjöds det också på!  

                 

sen kom Elin på att vi skulle "röka" is men rökning är ingenting för oss så vi fimpade ganska så snabbt! 


     

<3

      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards