sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Sanna Svensson - 2 februari 2011 20:49

Jag är en person som har väldigt lätt för att gråta(trots att det i flera år inte var någon som såg mig göra det!Minns du,Hanna!?)

Men det var längesen det!Nu är det ganska så många som sätt mig göra det.Och det som gör att jag får tårar på ögat är:

Smärta

ganska självklart!

*Musik

har många låtar som är förknippade med minnen,personer och då händer det ofta att det kommer någon tår!

*Sorg

också ganska självklart,dör någon blir det en lipsill av mig!

*Minnen

kan lätt börja snyfta av att tänka tillbaka på saker och personer!

*Saknad

saknar jag någon så visar jag det ofta!

*Glädje

glädjetårar är inte helt ovanligt!

*Värme och kärlek

blir ofta tårögd när någon tex. kramar om en och säger att allt ordnar sig!

 

  

 

Av Sanna Svensson - 2 februari 2011 17:10

Kör väl på min vanliga inledning:Jag har typ inte haft någon tid alls att blogga den här veckan:

Söndag:Efter att ha sovit hos Sara for jag hem en stund innan jag åkte ner till Marcus för att sova där.

Måndag:Trött som ett as inför skolan,men dagen rullade på bra iallafall.Träning på kvällen.

Tisdag:Slutade 12.30.Sen till Marcus innan konfan som slutade 18.00.Match 18.30.Och sen till Marcus för att sova där.

Ganska tajt med tid!


Dagen startade med bad,ganska kul faktiskt!Sen musik,biologi och engelska innan lunch.Efter det ett par riktigt slappa lektioner-svenska och franska!


Hade vikarie på dom två sista+biologin så har inte varit så anstärngande iallafall!

Men måste ju skriva om franskan,var ju ganska kung det:

Vikarien satt inne i klassrummet med halvöppen dörr,,men ingen gick in,så vi satt där utanför och bestämde att ingen går in innan hon kommer.Så började 10minuter senare start!

Sen så var Marcus lite kaxig mot henne och hon svarade imot och då vart det denna konversation som kom upp:

(lärare) -Nu får du fan vara tyst!

(marcus) -Näe,det tänker jag fan inte!

(lärare) -Nej nu får det fan räcka!

(marcus) -Fan vad du svär!Jag konfimerar mig så jag säger inte och vill inte höra dig säga "fan"!

(lärare) -Du får fan stå ut med det!

(resten av klassen) -fniss....


Så himla bäst!


Nu ska jag snart åka ner och träna.Egentligen skulle jag till kyrkan idag men det skulle ju filmas på träningen så kan ju inte missa det ju!


  


Puss!:*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards