sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sanna Svensson - 4 februari 2011 19:38

Idag är det två månader sen jag vart din och du vart min!♥


  


Älskar dig!♥

Av Sanna Svensson - 4 februari 2011 19:26

Vet inte riktigt om jag är nöjd eller inte....var bara mest kul att sitta och leka med bilder,får se om jag byter igen snart,vem vet!


  



Av Sanna Svensson - 4 februari 2011 16:30

Har haft en riktigt bra dag idag på skolan!(y)

Började med 30minuter mentor tid,sen långrast innan So:n som vart ganska slapp.Sen var det lunch-hamburgare-urk!

Sen vart det biologi i 2minuter-fett chill!(y)

Då bestämde dom här brudarna att dom skulle på Ica och köpa tuggummi och när dom var där träffade dom Marcus.Gullig som han är så skjussade han dom till skolan,typ 300m.(y)

  


 när vi kom tillbaka så vart det cafeterian tills franskan började.

Efter det var det dags för engelska,chill!

Sen matten var nog den slappast på länge:


  


Kul liv jag och Karin har alltså!


Efter matten var äntligen skoldagen slut!Men då vart jag lite halvt överfallen och Joel och Andreas som fixa till mig så jag såg ut som en eskimå:


  


Kul liv dom måste ha!



Ikväll är inte planerna riktigt bestämde än,vet inte om det blir en lugn hemmakväll,eller ner till Marcus,eller så blir det en blandning av båda!


Just nu sitter jag och kollar på lillebror,åh vad söt han är!:")

Filmade men går inte att ladda upp men får bli några bilder i stället:


  

  

  


<3




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards