sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Sanna Svensson - 10 februari 2011 21:36

Okej,det här blir ett riktigt deppinlägg,men ett inlägg har jag ju lovat att det ska bli så!

Ja,då kör vi då....antagligen kommer detta sluta i en massa tårar menmen!


Idag var den jävligast dagen jag varit med om på otroligt länge,har grinat hela dagen känns det som,ögonen är helt jättetrötta och allt känns bara allmänt åt helvete!

Visste att det skulle bli jäkligt tungt att säga hejdå,men det här var då på gränsen vad människan klarar av alltså,fyfan!

Att det skulle vara så mycket känslor inblandade och att man kan ha så mycket tårar inom sig,det trodde jag inte....

Nej fy,nu orkar jag inte skriva nå mer....tror jag lägger mig och grinar lite till istället,iväntan på att få prata med världens underbaraste människa!


  

du är den bästa,glöm aldrig det! 

älskar dig! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards