sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sanna Svensson - 13 februari 2011 07:51

Efter att ha deppat större delen av gårdagen så kom jag på den geniala ideèn-Shopping måste ju hjälpa!

Gjorde det de? Nej.

Då,mina vänner,är det illa!

Men lyckades iallafall så med mig 2 vita linnen,1 rött och 2 par örhängen-242kr!(y)


  

(cambilder!)


Efter shoppingen så gjorde jag istortsett.....ingenting!Men eftersom det var så himla fint väder så tänkte jag att-Nu blir det ut och knäppa kort!

Var batteriet med? Nej.

Då mina vänner,är det inte lätt att knäppa kort ska jag säga!

 

Sen knatade jag iväg till denna person ett tag,en fyllde ju år,och sen behövde han faktiskt lillasysters hjälp.Och där skrattade jag riktigt första gången den dagen.

Glädjespridare!

 

  

 

Stort grattis! älskar dig!♥

 

Nu har jag nyss vaknat efter en konstig natt.Somnade först i soffan och då ringde "dolt nummer" mig,nån här? orkade ivilketfall som helst inte svara.

Sen har jag drömt en massa hela natten,och en härlig nästäppa+hosta på det.....nja inte så jäkla najs!

Vad dagen har att erbjuda visar sig!

 

<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards