sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Sanna Svensson - 18 februari 2011 19:49

Jag har haft riktiga kanondagar den här veckan,grymt lärorika och spännande!

Men måste ju säga att dagen hos polisen var den bästa,riktigt intressant!Och polisyrket verkar fortfarande väldigt lockande!(y)


Idag har jag åter igen lekt dagisfröken,inte helt fel det heller!Sitta och spela Fia med Larsan och Prativa är ju inte fy skamm,speciellt inte när man vinner-grym jag är!(y)


 Resten av dagen har,förutom på dagis,tillbringats i en bil och hos Mackan.Kan bara säga att jag älskar min lilla familj,har setat och skrattat så jag grinat!Vilka kommentarer som fälls hela tiden alltså.....ojojoj! Säger bara en sak-jag har världens bästa mamma och världens bästa bröder!

Ikväll blir det nog en väldigt lugn och skön kväll,har ju åkt fram och tillbaka hela veckan känns det som,så det ska bli riktigt gött!


Ha det!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards