sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Sanna Svensson - 22 februari 2011 15:40


*Vita strumpor

*Svarta leggins

*Vitt linne

*Ljusgrönt linne

*Svart kavaj

*Två silver armband

*Silverhalsband

*Silver örhängen


För övrigt så kanske det syns mer vad jag har för hårfärg nu!

Av Sanna Svensson - 22 februari 2011 14:34

Orkade,och hann inte blogga nått idag så det var därför inget inlägg kom.

Gårdageb tillbringades i skolan,riktigt ovant alltså!Och sen hemma hos bäste Sara,som jag inte träffat på 3 år.Där garva jag så jag grät tillslut,fyfan vi knäpp och snuskiga vi är alltså!


  


Sen vart det curling"träning".Vart mest tok hela tiden som vanligt alltså,så himla härliga killar man tränar med alltså!


  


Sen kom Joel på att han var sugen på kladdkaka,och då sa jag och Kurki att vi också var det,sagt och gjort-kladdkaka blev det!


  


Ibland krävs det en Kurki och en Svensson för att något sånt där ska ske!Hade grymt roligt iallafall!


Idag har det varit en ganska chill dag:

Matte-Jobb

No-Fysik första gången

Lunch

So-Prat om praon

Skolsyster för min del


Sen knatade jag iväg till Norra för att åka taxi hem,och nu sitter jag här,framför datorn såklart!

Ikväll så blir det plugg,(har 3-5 prov nästa vecka,suck!*) och sen ska jag ner och spela match,kommer ju säkert gå kanon!(y) not!


Men nu måste jag ju skärpa mig med den där listan ju,för jag har faktiskt inte glömt den!

Tar ett inlägg på en gång nu då!






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards