sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Sanna Svensson - 23 februari 2011 20:57

Svårare än jag trodde att komma på rädslor,men det jag kommit på är dom här:


*Insekter,speciellt spindlar,myror.Timmerkusar får jag rysningar av-livrädd!

Långbensspindlar är inte ens att tänka på!

*Att inte kunna andas,drunka eller kvävas.

Är nog den värsta tanken som finns!

*Hajar och valar.

Så länge man har dom på avstånd så OK men är livrädd att träffa dom ute på havet!

*Att någon nära ska försvinna.

*Att bli lämnad/ensam på ett eller annat sätt.

*Är väl kanske ingen rädsla men det jag hatar när folk knäcker fingrarna,det är nog det värsta som finns!


Av Sanna Svensson - 23 februari 2011 16:34

Gårdagen!

Vart tyvärr ingen match går,men en riktig rolig träning-med med fp-lärare(tror jag).Sen efter själva träningen så låg vi bara och snacka och garva som dårar!Skratta så jag grät tillslut!

    

   


Och Mammsen,hon vet vad man vill ha hon!(y)


Dagen!

Vart ingen ute gympa för det var ju kallt som satan,ifall ni liksom inte visste det!Istället fick man lära sig att lyfta rätt,och,som vanligt,ägde jag och Karin på sånna där saker!

Efter gympan knatade vi till musiken och det slutade i platt fall för mig,la på världen vurpa!Och jag å Karin fick oss åter ett gott skratt!

På musiken rockade klassen loss(vi är grym på musik)

Sen var det fysik,inte alltför ansträngande innan engelskan-film och "inför provet".Sen vart det efterlängtad lunch.

Efter lunchen var ju så nervös så jag höll på att kissa på mig för jag skulle få tillbaka mitt svenskaprov men jag klarade det!Inget IG här alltså,fett stolt!

Där vart det också en heldel jobb och eget föredrag.

Sen var det dags för franska,en massa jobb,men otroligt lärorikt!


Nu på eftermiddagen så har jag inte gjort så mycket,datorn mest,men ska väl plugga lite granna snart tror jag,innan träning!



Dagens:

-Men hallå,jag vågar inte åka skidor på Sandtjärn...!

-Vadårå?

-Men jag är ju rädd för fiskarna ju....


  


grym vi är!(gammal bild)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards