sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Kung dag!(y)

Av Sanna Svensson - 24 februari 2011 19:04

Dock så började dagen med en Onischi-lektion,kanske inte den bästa starten på dagen!Den lektionen slutade med att dom flesta vid bordet garvat halvt ihjäl sig åt bilden nedan,som föreställer mig!


  

Likt?! Jaså,det tycker du...hm...okej,tack för den då!


Sen vart det svenska,och där var det bara att fortsätta med föredraget och jag känner mig så otroligt duktig som skriver om något så seriöst som min bror,och då är det inte lillebror jag pratar om!Ni får veta mer sen!

Efter lunchen var det matte som gällde- älskade matte!:")

Sen var det dags för den roligate gympalektionen vi haft på länge,men dumt nog var det bara 6 stycken som fick uppleva det.Det var nämligen dags för snöfotboll/rugby!(y) haha vad jag garvade då! Riktigt roligt,men vi måste ha sett om som nå 6-åringar när vi for runt isnön där,men det var det absolut värt!

Och Karin,jag ägde ut killarna!Dom föll som käglor när jag for fram!

Efter gympan var det dags för So med älskade Wiklund-himself!


  

(tagen från fb)

Kan ju bara meddela att han kom till skolan i den mössan-vilken stjärna!


Efter skolan så tiggde jag till mig skjuss av Mammsen,så hon skjussade mig o Joel till hallen där självaste Stäääärner var,dock dissade han oss ganska fort.Men på den tiden hann dom rensa ut allt ur mina fickor,var inte en pryl kvar!Tror jag räknade ihop till 6 tuggummipaket,200 kr i småpengar,två par örhängen,3000 halstabletter,3 tomma( :( ) läkerolaskar,och lite annat joxs som Filip vart supergenerad över att jag hade i fickorna!

Efter att han gått stannade jag och Joel kvar i ytterliggare 2h kanske.Då vart det även en genomgång av telefonen min.( har fan inge privatliv ja,först fickorna och sen telefonen)


Men nu har jag skrivit på tok för långt,dags att ta tag med det underbara plugget!



Dagens:

(magnus) -Anton,hur tog sig engelsmännen till Amerika?Tänk på att det är på 1600-talet!

(anton funderar en stund) -MED HÄST OCH VAGN!


 

 


 
 
Ingen bild

karin

24 februari 2011 20:27

Braaaa Sanna, ser en bild framför mig när mössan din är nerdragen till ögonen o du kutar runt i djupsnön å grabbarna flyger runt om dig! :')

Sanna Svensson

25 februari 2011 17:00

jaa!(y) det är den rätta synen du har framför dig det! jag hoppas du är stolt över mig nu!?:")

 
Ingen bild

lollo

25 februari 2011 17:02

sitter delarna dina kvar sanna? ;)
dom var lite kladdiga.

Sanna Svensson

27 februari 2011 17:08

jadå,dom sitter på plats än så länge!;)
undra vad det kan bero på!?;)

 
Ingen bild

jhult.blogg.se

26 februari 2011 14:37

Snygg blogg Sanna!:)

Sanna Svensson

27 februari 2011 17:05

tackar!)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards