sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Sanna Svensson - 14 mars 2011 21:36

Efter en otroligt rolig träning!(y) har verkligen världen bästa träningskompisar,garvar som en galning hela träningarna! Men det som suger är att isen försvinner på onsdag...snyft!

Idag så körde vi typ matcher och slajdträning hela tiden- riktigt kul!

Sen i typ 2 timmar så bara satt vi bara och prata,garvade,hade återigen puss-och-kram-kalas och sen vart det lite vattenkrig mellan mig och Joel också,aldrig helt fel!(y)


  


Nu ska jag nog hoppa in i duschen en snabbis och sen se om piloten har tid och lust att vara social med mig,är själv väldigt tveksam,och sen blir det sängen och några timmars härlig sömn!

Det gillas!(y)

Av Sanna Svensson - 14 mars 2011 16:51

Helt underbart att kliva upp i morse efter för få timmars sömn,men dock så fick jag ju den bästa starten man kan få på en dag!(y)

Alla underbara lektioner har gått i en rasande fart tycker jag,och det gillas ju!

Om typ en timme ska jag kila iväg på träning,är verkligen aspepp på att träna efter att ha spelat curling i 2 dagar nu "men det sket man väl i!"

Ska försöka tigga till mig lite bilder av Filip sen också så det kommer upp något album på fb någon gång,men en bild på mig och Kurki bjuder jag på!


  


man får vara som man är när man inte blev som man skulle

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards