sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Sanna Svensson - 16 mars 2011 21:18

Dagen har varit riktigt kanon! Fatta,den såkallade seg dagen var bra!

Men det är ju klasskompisarna som står för underhållningen!

Dagen började med lite fotboll och det var jag som vaktade målet-stolt!

Nästa lektion var en riktig chillektion-musik,satt bara och pratade och kollade på Nils och Karl när dom hade en massa bus för sig!

No i 10 minuter sitter inte heller helt fel liksom!

Gick och åt då,fick ju liksom långrast! Efter rasten vart det engelska,inte alltför ansträngande.

Sen satt vi tjejer och pratade om en ev Stockholms resa isommar och det låter ju inte helt fel enligt mig,dock så kommer jag bli pank inom en snar framtid,eller Mammsen kommer snarare att bli det,spenderade drygt 4000kr igår kommer väl upp en bild på vad när de väl kommit!

Men tillbaka till ämnet! Efter långrasten så vart det svenska och sen franska,inte speciellt ansträngande lektioner om jag får säga det själv!


När skolan äntligen slutade var jag med min "lilla" mes (hon är tyvärr längre än mig,som alla andra!)-Sara Östling! Vi dampa oss lika mycket som vanligt,om inte mer nästan! Vi gjorde väl inget spc,satt och prata en massa och sen kilade vi ut och knäppte en massa bilder-Sara är söt!

Ska tvinga henne att ge mig alla bilder vi knäppte,så det kommer väl upp några på bloggen så fort som möjligt!


Ikväll var det även avslutning på curlingen...snyft! Dock var det en rolig avslutning som slutade med att jag och Joel hade typ godisbråk eller vad man ska säga! Och som vanligt så vann jag!

Och när jag satt i bilen på väg hem så fick jag ett sms från Joel där det stod att jag skulle kolla i luvan,sagt och gjort:


  


Har man världens gulligaste kompis eller!?   


Men nu ska jag nog göra mig klar för att sova,är sjukt trött!


Dagens: (tagen av Joel Sjövold)

-Vet du vad det är för väder i Japan?

-Näe...

-Strålande!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards