sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Sanna Svensson - 23 mars 2011 17:44

Vaknade upp med huvudvärk,halsont och ingen röst alls- göttans! La mig och sov nån timme till men när jag vaknade igen så var inget av det bättre,ganska le vart jag då...men tog på mig glasögonen och som av ett trollslag så var huvudvärken borta!(y) så får väl ha på mig dom idag då!

Idag har jag bara sovit och slöat,och suittit lite vid datorn,inte så jäkla kul,vill ju till skolan,och jag vill till Falun! Dock så vet jag inte hur det blir med det,för är det såhär så kommer jag då inte iväg!


Just nu är jag väldigt sugen på att fixa en ny header till bloggen,men den lilla tönten Sara Östling är ju så seg med att fixa bilder...suck!*


Dagens:

Jag och Louise sitter och pratar om hur otroligt sexig Onishi är,och då kommer Louise med kommentaren:

-Det är därför hon har 5 killar och ingen katt...

Det roliga är ju att det är Onishi själv som erkänt båda dom där sakerna...vilken bildlärare man har alltså!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards