sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Sanna Svensson - 29 mars 2011 21:19

Idag har jag haft en jäkligt tung,men rolig skoldag!

Men det var riktigt hemskt att komma tillbaka och se platsen där det hemska hände igår,och ännu värre var det att se Birk med splitterskador i ansiktet...då fatta man att det verkligen hände! Vart ju inte bättre när man fick se bild på en sak dom hittat från platsen där det hände! Uscha! Hoppas verkligen att det går bra för Anders,men det låter som det iallafall!

Men nu får det va slut deppat för ett tag tycker jag!

På lunchen idag satt vi iallafall och pratade om gamla minnen,speciellt Åre-resan! Riktigt många roliga minnen som kom fram då,satt och garva som en tok.Våra älskade norska vänner...Kjell-Arne & Co....kommer sent glömma dom underbara dagarna!

Sen var det en riktigt kul konfaträff,längtar verkligen till lägret i Stockholm!(y)

När jag kommit hem vart det 1,5 timmars snack med bästa Malin Jonsson!

Vart en hel del flams och skratt men mesta delen av vårt samtal bestod av seriöst snack,och vart även tårar...


Älskar min syster ja!   


 


Och juste:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BÖÖRK!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards