sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Sanna Svensson - 30 mars 2011 21:07

Nu har jag precis kommit hem från kyrkan,efter att ha varit där på en riktigt fin gudstjänst med ett bra sällskap som bestod av Joel,Josef,Hampus och Malin.

En bra avslutning på dagen om jag får säga det själv!

Nu så ska jag ner och duscha och plugga lite,och sen blir det sussa,här varit så jäkla trött dom senaste dagarna så ska ta igen några timmar nu!

Nattinatti!

Av Sanna Svensson - 30 mars 2011 18:27

Nu sitter jag här,ensam och övergiven hemma hos Sara.Hon har dragit och tränat och så lämnade hon mig här hemma.Gulligt var ordet!

Anledningen att jag sitter här är att jag ska till kyrkan klockan 19 och då visste jag inte vad jag skulle göra medans och då kom hon på ideèn att jag skulle vänta hemma hos henne tills det började.Ibland tänker min lilla gullunge till!

Dagen har varit ganska chill ändå tycker jag,trots att det är segdagen idag!

Läxförhören gick väl bra,och allt det andra också vill säga.

No:n var väldigt räsig men det tyckte bara Sara var najs...väldigt najs!

Efter skolan så har jag och Sara inte gjort mycket...suttit vid datorn och snackat typ- göttans! gillar den tjejen ja!

Men nu var det ett väldigt tjat om Sara hela tiden,får prata om nått annat så länge....

...

...

..äsch,det gick inge vidare det!

Jag börjar väl knata till kyrkan nu istället ja,en promenad i det härliga vädret är ju aldrig fel liksom!


Hörs hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards