sannaveronicasvensson

Alla inlägg under mars 2011

<3

Av Sanna Svensson - 28 mars 2011 17:15

Jag hoppas verkligen att det löser sig,så gott det går iallafall!

Tankarna går till dig nu,Anders!   

Av Sanna Svensson - 27 mars 2011 15:00

Idag var första gången jag gick ut utanför dörren sen i tisdags(ganska deprimerande,men sant) och när jag nu äntligen kunde gå ut,så var det till kyrkan jag skulle! Skulle träffa Joel utanför 15 min innan det började men var han där då? Nej. Tror ni att han skyllde på att man ställt om till sommartid? Ja. Dock så är jag inte ett dugg förvånad,är liksom "soo Joel style".

Efter kyrkan vart det Ica och köpa lite knark och sedan hem  äta innan jag slog mig ner framför tv:en.Lite dryg med lillebror vart det också!Han är ju bara för söt,dock ganska dryg men det sket man väl i! Sen har han ju blivit så jäkla biff också:

  lilla skitunge!<3

 

Ikväll så ska jag nog inte göra någonting,städa rummet kanske,ser ut som ett bombnedslag,eller nått i den stilen och sen så ska jag ta en springtur på bandet mitt.


  storasyter och lillebror<3

 

Hörs hej!

Av Sanna Svensson - 26 mars 2011 18:18

Nu när jag hämtat mig från chocken så tänkte jag att jag ska blogga lite mer då!

Okej...idag har jag inte gjort ett dugg typ.Kul liv.Eller efter som jag var så sjukt rastlös och hade spring i benen så vart det att för första gången använda löpbandet,vart eftersom jag är lite förkyld än så vart det bara en promenix på 30 min,riktigt gött att få röra på sig igen!(y) får jag för tråkigt ikväll blir det nog en repris av det.

Sen lekte jag lite fotograf men resultatet får ni vänta på!

Igår fixade jag även över en massa bilder från YJSM bla. men vart lite störd i mitt uppladdande så dom kommer någon annan dag dom med.Bildbom att vänta på alltså!

Ikväll blir det även filmkväll med Mammsen,skulle ha haft det igår men då vakna lillebror och sen när han somnat hade jag gått över till ett samtal med Marcus- ingen film!

Men ska jag anstränga mig för att va social med mammsen min,hon är ju trots allt ganska bra!


Så nu har jag dragit på mig mysmössan och hoppas på en mysig kväll/natt! :)


 


Hörs hej!



Av Sanna Svensson - 26 mars 2011 12:02

Fick nyss reda på att Hanna,Sara och Johanna har gått och tagit Sm-guld i staffet! Dom är alltså bäst i Sverige! Herregud,fick en chock när jag såg det alltså,herregud!

Men jag kan ju inte annat än att gratulera!


      

 


VILKA TJEJER! EN ÄN GÅNG,STORT GRATTIS!   

Av Sanna Svensson - 25 mars 2011 13:39

   minns du den dagen?(L)

Av Sanna Svensson - 25 mars 2011 13:03

När jag vaknade idag så hade jag huvudvärk som aldrig förr och en röst som aldrig varit mer frånvarande- ingen skola.Vart helt jävla depp när jag insåg det,för jag var verkligen pepp på skola idag,speciellt efter att jag och Karin hade ett otroligt seröst samtal på facebook igår!

Diggar den tjejen ja!


 


en gammal men dock så härlig bild som väcker många minnen! ser framimot reprisen vi tar på den tiden!


Fick även reda på att vi fått en ny tjej iklassen,en inte helt obekant tjej!


Idag så har jag inte gjort speciellt mycket,la mig och sov direkt efter att jag vaknat för jag var så sur.Sen när jag vaknade igen vid 10 så låg jag och läste lite bloggar och så,innan jag gick ner och skulle ta något att äta,och då kom på att:

- Men juste,jag är ju ensam hemma! -Dunka musik!



Och när det var en av världens bästa låtar på MTV så for lyckokänslorna upp i skyn,vart bara sådär hyperglad på en sekund! Fallen  Volbeat

Sen gick jag och letade frukost tills jag kunde både skafferi och kylskåp utantill.


Men sen när jag skulle äta så kom jag och tänka på den där gladheten i kroppen och då kom jag fram till det här:


  (kul man kan ha i paint alltså)


Dagen kommer med störst sannolikhet tillbringas i sängen/soffan med min vän Datorn.Snacka om en som är rastlös här alltså,klättrar på väggarna snart alltså!


Dagens:

Skickade ett sms till Mammsen och där avslutade jag med ett "Hörs hej" och sen kom jag ju på att: Ja,juste,jag hörs ju inget alls ja!

Så dåligt att det blev kul!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards