sannaveronicasvensson

Alla inlägg under mars 2011

Av Sanna Svensson - 13 mars 2011 18:16

Har varit iväg till Östersund och spelat curling hela helgen så därför har jag inte kunnat blogga någonting!

Har haft en grymt rolig helg,men reslutatmässigt gick det åt skogen," men det sket man väl i!"

På fredagen åkte vi upp till Östersund vid typ 11.00-11.30 tiden,och resan gick kanoners! Satt typ och garva åt Amanda när hon dryga med den såkallade Lichl`n hela tiden! Syskonkärlek!♥

När vi kom fram vart det lite mat innan vi satte igång och spela mot ett Karlstadslag,och typ...Hede tror jag.

Efter matchen åkte vi och åt lite mera innan det vart hemfärd.


Lördag:

Trött som ett as när klockan ringde,"men det sket man väl i!".

Åkte och spelade en match,och den förlorade vi och då var vi liksom "ute" så då åkte jag,Amanda och Pernilla och shoppade istället,hittade lite iallafall!

Sen klockan två så skulle vi spela en till match men då var vi så trött och fokus var noll så det gick verkligen inte att spela!

Efter den matchen hade jag och Amanda ett härligt kokosbollskrig som slutade med kladd istortsätt överallt,så det var bara att hoppa in i duschen!

Sen vart det fixa om sig inför kvällen då det var mat och annat skojjs.

Och den kvällen var otroligt rolig! Det bjöds på bra musik,puss-och-kram-kalas,tipsrunda och en massa vurpor! (bilder kommer)


Söndag: Ställde klockan på 07 för att hinna upp till 8 matchen men det gick inge vidare,somnade om till 10.....vart klara så vi hann se halva matchen som börjat 11. Tyvärr åkte Sveg på stryk där,men riktigt bra spelat!

Efter det åkte vi hem,en resa som gick fort då jag sov typ hela vägen.

Och nu sitter jag här hemma igen med kameran full av bilder som kommer upp på både fb och i ett senare inlägg hoppas jag,ett par väldigt trötta ben men har även med mig några riktigt härliga minnen med mig hem!

Av Sanna Svensson - 8 mars 2011 21:26

Dagen har varit riktigt grym,började dock inte med sovmorgon menmen!

Gjorde väl "det vanliga" dvs duscha,smink,platta hår osv tills det var dags att åka på curlingträning vid typ 13.00.Dock tränade vi inte så himla länge,men kul var det! Med lite musik så blir ju det mesta roligare så!

Efter träningen åkte jag och Amanda hem till henne och åt innan vi gick och tills hennes rum där vi tillbringade kvällen.Pratade och skrattade som aldrig för!Ibland behövs det en Kurki för att man ska ha så kul alltså.....jäkla stjärna du är!


Nu ikväll har jag typ inte gjort nått speciellt,datorn och tv:en typ!

Men tror nog att jag ska hoppa i säng snart,är hur trött som helst,Kurki håller mig vakne dygnet runt känns det som!


Hörs väl säkert imon!

Av Sanna Svensson - 8 mars 2011 12:23

Ska snart kila iväg på träning nu,om jag är pepp eller inte vet jag inte menmen!

Men ser framimot att träffa Kurk & Co!Sen har vi ju börjat bli sponsrade med en massa t-shirtar också,det gillas!

Här kommer en lite halvdålig bild på en av dom:


  


Och,Revansch,som det står på dom,det ska vi ta!

Men ni kan ju struna i att det är en fotbollsspelare på dom men det är ju gulligt det med!


Det var allt jag hade att säga just nu,återkommer antagligen senare!

Av Sanna Svensson - 7 mars 2011 21:14

Känner mig väldigt effektiv här på bloggen nu,kanske behövs lite ledighet för att det ska hända nått på den här bloggen!

Nu har jag iallafall varit och tränat och det gick väl bra det,kändes bara som om det var väldigt längesen.Tagga inför helgen!

Och Amanda gav mig världens bästa musiktips,dock så är jag sämst på att hålla på med att ladda upp musik och så men en länk kommer här iallafall,om det funkar eller inte visar väl sig!


http://www.youtube.com/watch?v=UV5Y-adTGPg


Sitter och dampar den för fullt nu ja,och jag erkänner,mitt hjärta smälter....


Sen såg jag ju nyss att typ världens bästa band,enligt mig då,har lagt upp film från när dom spelade och den är riktigt sevärd kan jag ju meddela!


http://www.youtube.com/watch?v=201RKOVw840&feature=channel_video_title


Och där smälte mitt hjärta ännu lite till...


Mitt hjärta kommer ju vara helt sönder smält innan den här kvällen är slut liksom,och som om inte det vore nog så ska jag prata med Marcus typ nu också så!


Men nu ska jag vara social med han,men kommer väl förhoppningsvis ett inlägg imon då!


Pussohej!

Av Sanna Svensson - 7 mars 2011 17:07

Och den dagen ha hittils tillbringas i sängen framför datorn,och på datorn har 3 Wallander-filmer rullat! Kanonstart på lovet om jag får säga det själv!

Och dagen kommer bli bättre för om mindre om en timme åker jag på träning!(y)

Och det bäst är att min älskade sjukdom har börjat ge med sig,dock så ska jag bara börja äta igen,annars blir det inget Östersund för mig hotar mamma med! Måste äta,måste äta,måste äta.....

Så nu ska jag ner och göra just det,äta!


Hörshej!

Av Sanna Svensson - 7 mars 2011 02:48

Nu har precis vaknat här och är inte ett dugg trött....suck!

Att jag inte stängt av datorn när jag somnade typ 22.00 var tydligt det för vid 02.00 började den surra som bara den,inte okej! Den stora frågan är hur jag nu ska kunna somna efter flera timmars sömn...!? Och det som var ännu mer gött var att jag somnade med både smink och kläder på-kanon!

Dock så har febern gått ner till bara lite grann och det gillas!

Men nu ska jag försöka somna om ja,dock tror jag inte på ett lyckat försök än....suck!


Av Sanna Svensson - 6 mars 2011 18:00

Just nu saknar jag:

*Marcus

*Pappsen min

*Att vara frisk

*Att få spela fotboll

*Sommaren,party,folk,sena sommarkvällar

*Tiden då det inte fanns några problem,och allt var lätt

*Marcus lite till!

Av Sanna Svensson - 6 mars 2011 10:33

Sportlovet har börjat med en otroligt härlig förkylning,eller influensa tillochmed.Inte okej! Igår höll jag seriöst på att dö,först 38.8 i feber,och då var det så varmt så jag öppnde fönstret och tror ni fan inte jag somnade med det öppet!Köldskador nästa liksom.Eller kanske inte för Mammsen kom och stängde det åt mig.Gulligt av henne tycker jag.

Idag när jag vaknade hade febern skjunkit(stavning) till 37.6,och då kände jag mig lite mer levande igen.

Nu ska jag ner och duscha och försöka göra nått av denna dag,dock vet jag inte riktigt hur det ska gå!

Har jag allt för tråkigt så slänger jag väl in ett inlägg till.


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards