sannaveronicasvensson

Alla inlägg under mars 2011

Av Sanna Svensson - 5 mars 2011 15:23

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Elin där det var tjejkväll som gällde-en riktigt rolig sådan också! Garvade som bara den hela tiden!

Det vi pysslade med var att spela kort,dryga,åka "någonting" ner för en kulle och berätta typ spökhistorier.

Tänkte lägga upp en massa bilder här men fixar ett album på fb istället,håll utkik!


Får se vad som händer idag,ev Mora men är inte riktigt säkert! Mådde som ett as i morse,var riktigt hemskt,så vi kunde inte åka direkt och nu har ju klockan blivit en hel del också,men vi får se vad som händer!


En sak som dock är säker är att imon sticker jag och Jennie till Sälen för att krossa motståndet i spåret!


  


Dagens:


(mamma) -Men lilla gumman,hur är det med dig!?

(jag) -Dåligt.....

(mamma) -Men du är väl inte bakis eller nått?!

(jag) -Men mamma....

Av Sanna Svensson - 5 mars 2011 00:40

Dock kommer detta inlägg något försent,men vi kan ju tänka oss att vi är i San Diego som dagens(gårdagens) födelsedags"barn"  är!


Grattis på 20-årsdagen världens bästa Marcus!


  


Saknar dig som en tok ja!   

Av Sanna Svensson - 3 mars 2011 20:27

Tänkte först skriva en massa olika ställen,men efter ett tag så förstod jag att stället jag trivs bäst på det är pappas husbåt!

Jag är ju istortsett född på den båten och så har många härliga minnen därifrån!På sommrarna så bor ju jag,pappsen och Anki största delen där och det är grymt härligt att både vakna och somna till vågorna( poesivarning!).

Dock så är det väl inte allt för roligt att vara på den båten när det ösregnar ute,men det har faktiskt sin charm det också!

Hade ingen bra bild på den men får väl bli en bild när pappsen sitter på båten!



  


ge mig sommar!

Av Sanna Svensson - 3 mars 2011 20:19

Glömde somsagt att skriva

Dagen:

(karin) -Ja,Frida jag hörde att Sanna(bergström) åkt utomlands!

(frida) - Ja! Hon kommer ju att vara neger när hon kommmer hem!

I samma sekund går en neger förbi....

Av Sanna Svensson - 3 mars 2011 17:30

Än en gång-Sorry för dålig uppdatering,men har verkligen inte orkat!


Första skoldagen den har veckan,och den har gått bra! Men är ju personerna i klassen som gör att dagarna går att uthärda,hade varit svårt annars!

Lektionerna har gått i en rasande fart och dom har faktiskt varit seriösa också.Nej

Bäst var dock gympan då jag och Jennie åkte skidor i en rasande fart,5 mil på 30min han vi med!( det ni skidingar! ) Så resten av eftermiddagen satt vi och diskuterade hur jäkla grym vi har,och hur stooort vi vinner Vasaloppet på söndag osv osv....

Och på bilden är väl allt som vanligt,den såkallade mobbningen fortsätter:



Grymt kul har vi iallafall!


Just nu sitter och och knaprar tuggummi(ett nervös-tecken) och ska väl sätta igång med att skriva typ 100 svenska meningar till självaste MyrstenKarl,som glömt papperet....bra jobbat,innan jag sätter igång med mitt egna pluggande!

Kul kväll!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards