sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Sanna Svensson - 7 april 2011 17:06

Dagen har varit kanon,som alla andra dagar då!

Började med en härlig bildlektion...själva uppgiften kan gå och dö men eftersom Louise drygar med Onishi istortsätt hela tiden när hon är i närheten så blir det inte helt fel ändå!Garvar som en tok,som det sitter ju inte helt fel!

Sen en vanlig svenskalektion.

Lunch.

Matte,och med Karin vid sin sida går tiden ändå ganska så fort iallafall!

Sen var det en rolig gympa lektion som stod på schemat.Dock sög jag på straffar,men då roade jag och Nils oss med att diskutera vem av oss som var mest fail,och det är ju såklart Nils det,för er som inte visste det redan!


Dock vart jag ganska sur när det var dåligt väder imorse,och sen väl när solen tittade fram så vart det ju orkanstyrka på vindarna...suck!


Ikväll blir det nog en massa plugg,och eventuellt färgning av hår,har liksom en väldigt gullig utväxt nu.Dock så är jag lite osäker på färgen,men det sket man väl i!


Dagens:

Onishi hade precis ropat upp alla och då kommer Böörk med frågan:
-Vart har du Max då?

Kanske inte låter så jäkla kul,men här kommer förklaringen!

När vi har vikarie så händer det att dom säger just Max,och det är ju liksom det som står längst ner på klasslistan.Och Böörk missar väl aldrig ett tillfälle att dryga,och förvirra lärare så!


Hörs hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards