sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Sanna Svensson - 8 april 2011 18:14

Skoldagen gick riktigt,riktigt fort som tur var!

Dock så kan jag ju bara säga att det har varit chill på varje lektion typ...göttans!

Tex på franskan satt jag,Jennie,Joel och Maria vart vi ville/skulle åka och göra i sommar i typ 15 minuter-göttans!

Och på matten fick vi tillochmed sluta tidigare,inte helt fel precis!Dock bara 8-9 min,men det sket man väl i!


Var även duktig och tog med lite skolgrejs hem så jag kan plugga lite i helgen,om jag har lust då alltså,det vet man ju liksom aldrig!

Annars så lär det nog inte hända så mycket ikväll,mys och träning står nog på programmet!


Hörs hej!



Nils har stått för underhållningen hela dagen,så var svårt att välja ut en dagens men det här var nog kungligast:
(nils) - Hörru Hedda,du kommer ju från Amazonas du!

(jennie) - En gammal amazon...med lister och krom...


Men även Birks kommentar var ju kung:


Vi pratade om träddiagram och bebisar på matten och då kommer denna dialog upp:

(birk) - Men Erik,tänk om det blir tvillingar då!?

(erik) - Ja du Birk,då bryts det här systemet av!

(birk) - Ja det gör och ju,men tänk om det blir trillingar då,eller till och med killingar!

(erik) - Ja du,då blir det problem i räkningen!


Kung klasskompisar man har!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards