sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Sanna Svensson - 10 april 2011 18:58

Tillbaka i Sveg igen efter en snabbtur ner till Mora. Kunde inte åka ner fören på lördag eftermiddag,för på förrmiddagen var det konfa för hela slanten som gällde! Pratade om döden typ hela tiden...väldigt roligt..och glädjen lyste om folket som gick ut därifrån.Typ

Väl nere i Mora umgicks jag mest med pappsen och Anki.Väldigt chill!

Idag så tog vi en tur till faster som jag inte träffat sen i sommras,och sen väl hemma igen knatade jag bort till farmor.

Var ju så himla härligt väder ute så hade lust att vara ute resten av eftermiddagen,men nejdå! Hem och äta och sen sätta sig i en bil i 1,5 h,trodde jag ja!

När jag och mammsen var påväg ut från Mora så ångrade jag mig och åkte tillbaka till pappsen för att hinna se lite på Kais när dom skulle spela Sm-slutspel.Hann kolla en period innan jag knatade bort till bussen. Spontana Svensson.Typ


Ikväll blir det nog bara en massa chill och tagg inför skola imon!


Och sen så ska jag ta tag i "bildergrejset" snart,men sist jag skulle lägga upp så dog datorn,ifall ni ville veta liksom!


Hörs hej!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards