sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Sanna Svensson - 19 april 2011 18:42

Detta väder alltså,det är ju helt underbart! Visst är jag avensjuk på pappa,men inte alltför mycket,är ju inte helt fel att vara hemma nu heller precis!

Dagen har varit riktigt najs! 3 inte alltför ansträngande lektioner,eller ja ett matteprov som kändes bra iallafall,dock är chansen stor att resultatet blir ett annat....

På so:n satt jag och Karin mest och garva hela tiden! Nils och Rasmus,vilka stjärnor alltså!

Även på konfan lyste Rasmus till! När vi stod och lekte nått där man skulle skrika vid speciella tillfällen så var det ju såklart han som gav till ett tjut,när han inte ens skulle....Vart då ett asgarva från min och Hannas sida! Jag säger bara: So Rasmus style!

Efter den ganska så roliga konfan drog jag och kameran ut på en liten dejt i finvädret,resultat kommer en vacker dag när tiden stannat.Typ

Här kommer iallafall någon bild ifrån kvällen med HännäBänänä:


     

kommer förhoppningsvis upp ett album på facebook med en massa bilder sen!

 

Men nu måste jag plugga ja...suck!


Hörs hej!


Dagens:

(magnus) -Och Jennie,är hon borta hon?

(alla) -Mmm

(magnus) -Vådårå?

(rasmus) -Hon var i Härdal och fick härdalbaciller!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards