sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Sanna Svensson - 12 maj 2011 22:26

Har typ kommit hem för en stund sen efter att ha varit nere på Grand Prix.Och det gör en aldrig besviken alltså! Dom är ju så sjukt duktiga,vill också kunna spela och sjunga som vissa där alltså!Sällskapet var det inte heller nå fel på.Satt nämligen och garva åt en hel del meg Nils.Göttans


Dagen har varit...blandad!

Först en ganska najs bildlektion.Sen eget arbete på svenska,som vart lite kortare för vi skulle fota.Hoppas till tusen att bilderna blev bra,men det vet man ju aldrig!

Sen vart det en goood lunch-tummen upp!

Matten blev ju lite som den blev...jag och Kärin satt och skratta tills tårarna kom,men vad vi skratta åt,det vet jag inte!


 


Och sen på gympan så lacka läraren ur totalt! Inte okej alltså!

Och på So:n vart det film och en massa dryg bara.Och när vi hade lust att sluta,ja då gick vi.Så var det med den saken.

Men nu ska jag lägga mig och sova tror jag.eller ja,jag vet att jag ska det.

Nattinatti!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards