sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Sanna Svensson - 14 maj 2011 20:34

Underbara helg! Är så sjukt härligt att få sova ut på morgonen så man nästan dör!

Dock så saknar jag kompisarna som bara den!


Dagen började för tidigt på morgonen kändes det som...var typ död trots att klockan redan passerat en hel del klockslag!

Sen vart det upp och duscha och fixa sig innan jag fick beskedet att jag skulle följa med till Borlänge med syster och Conny,och det vart riktigt najsigt! Dock så åkte jag hem med alla pengarna i behåll,dock så var det en hel del som lockade kan jag ju säga...

Sen drog jag raka vägen till Prästholmen och kollade på fotboll,och jag kan ju säga att jag älskar att sitta på den läktaren och kolla på fotboll(killar)! På nått sätt så mår jag bara så jäkla bra när jag sitter där! Efter matchen träffade jag även Mackan som inte fick spela match idag,men imon,då jäklar ska han visa vart skåpet ska stå!


Efter fotbollen vart det ut och svettas i spåret med pappan min,så himla göttans!

Känslan efter ett träningspass är ju så otroligt härlig!


Hörs väl imon eller nått då!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards