sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Sanna Svensson - 17 maj 2011 17:24

Finns nog ingen som är lika dryg,lika trög och lika mesig som denna tjej,men ack så mycket jag gillar henne.Eftersom hon säger samma jag om mig så antar jag att det är därför vi inte får hjärnblödning pga varandra.

I sommar ska vi umgås en massa,och då är det då ingen som går säker säger jag bara.Sara,Sanna,en cykel,en kamera,ett härligt väder,sommarlov...då vet man aldrig vad jag händer...!? den som lever får se!

Dessutom kom hon ju med världens skönaste kommentar nyss:

-Jag ska inte på discot ja...

-Vadårå!?

-Jag ska va hemma och dricka saft...på en bänk!

Klockren var ordet!


Och bara för att jag diggar oss så jäkla hårt så lägger jag upp en hypersöt bild också!

 

Puss på dig lilla skitunge!(okej,jag vet att du är längre än mig men vafan)

Av Sanna Svensson - 17 maj 2011 14:38

Vaknade med ett dunkande huvud idag,och eftersom jag mådde illa som en tok igår så sprang mamma efter alvedon för att försöka förhindra ett migränanfall.Om hon lyckades eller inte är det ingen som vet i nuläget.

När jag tagit mig upp ur sängläget så blir det väl lite plugg som gäller då.Känns inte alltför lockande men göras ska det!


Och för att komma lite närmare min kärlek den 4 augusti så klickade jag hem ett objektiv idag.Känns inte helt fel om jag ska vara ärlig! Kanske ska passa på att köpa ett extra minneskort tills det datumet för om jag känner mig rätt kommer det knäppas en hel del bilder...

<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards