sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Sanna Svensson - 20 maj 2011 22:37

Den har somsagt tillbringats i soffan med telefon,dator,tv och gitarren.Har setat och spelat i timmar så fingertopparna är helt svarta nu och ömma nu. Men har ändå varit en jäklig härlig kväll,jag och min gitarr vettni!

Men nu ska jag fortsätta kolla på Wallander.

Hörs!

Av Sanna Svensson - 20 maj 2011 18:40

Dagen har gått i en rasande fart,länge sen en fredag gick så här fort alltså! Men det var väl varit för att jag varit borta i 3 dagar...

Men var som sagt galet gött att få komma tillbaka,saknar ju klassen min!

Dagen började med mentortid och då satt jag mest och garva hela tiden,mesta delen åt Rasmus alla kommentarer,fattar inte vart han får alltifrån alltså!

Sen gick vi och kollade på 9:an showen,och den var riktigt bra! Dock så har jag ju ingen annan att jämföra med. tänk att nästa år är det våran tur!

En chill So stod senare på schemat.

Lunch.

En helt okej No lektion.Sen vart det franska och vår grupp(jag,sara,niklas och joel) sög på det vi skulle göra,det kan man verkligen  säga utan att överdriva!

Sen vart det engelskaprov,och gud vad jag garvade då.Skratta tills jag grät alltså.Så jävla sjukt kul att hamna i samma klassrum som Karl och Alec.

Även matten vart sjukt oseriös.Vart mest en massa garv då med!

Har ingen speciell dagens men måste ju varit nån av Karls kommentarer,jäkla stjärna! 8b<3


Och efter skolan så satte mamma på musik,och snacka om att jag diggade henne i det ögonblicket!

 


Sjukt glad tjej!


Så när jag kommit hem drog jag ut i bilen och skruvade upp högsta volym och bara njöt.....kärlek det där!

För övrigt så blir kvällen chill,kommer nog spenderas framför tv eller datorn.Göttans

Imon åker polon söderut för att träffa bror,som jag längtar!

Hörs!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards