sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Sanna Svensson - 23 maj 2011 18:48

Vettefan om jag längtar tills den dagen alltså.Eller jo,är sjukt pepp på sommarlov och allt vad det innebär.Att slippa läxor känns också riktigt najs.Men att vara utan klassen i 11 veckor gör mig fan tårögd.Kommer ju  sakna alla som bara den!


Under dagen har man även fattat att det är slutet av 8:an nu,1 slöjdlektion kvar,Biggan samlade in böckerna och sista franskaläxan fick vi idag.

För övrigt så har dagen varit riktigt bra.Inte alltför ansträngande om man säger så.


Efter skolan drog jag och Malin till gymmet med Samuel och Niklas.Dock så gymmade dom och vi solade.Sjukt najs,men jäkligt varmt! Hoppas att man blivit lite brun nu iallafall.

Efter solningen gick vi till glassbaren,och gudars skymning va gott det var! Mums!


Men nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas jag att kvällen blir riktigt najs,dock så tror jag nog det!


Dagens:

(nån)- Det är en djurpark i typ Stockholm.

(birk)- Djurgården!


När vi körde med andra ord,som ni kanske förstod.


Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards