sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Grattis på födelsedagen bror!

Av Sanna Svensson - 25 maj 2011 20:04

Den såkallade segdagen gick i en jäkla fart tyckte jag då.

Började med en lektion i dans på gympan och de gick ju kung som vanligt! Jag och Karl,det blir nått speciellt när vi dansar alltså,vi är så jäkla grym alltså!

Sen vart det musik och då gav jag och Karin oss in på nått som ingen av oss behärskade riktigt...men kul var det!

Sen körde jag på ett No-prov eller vad man ska säga,och det gick överförväntan,eller det kändes bättre än jag trodde iallafall.Slutade även många mintuer tidigare så vi gick och åt då.Och på engelskan fick vi äntligen reda på provet.

På "lunchen" spelade vi kort i en timme typ.

Svenskan vart ganska chill.Lite jobb,mycket annat.

Och på franskan kolla vi på film,läxförhör och spelade spel.Sen rabbla vi lite siffror och det gick ju kanon,eller vad säger du Sara!? Grymt rolig lektion var det iallafall,den saken är klar!


Efter skolan så körde jag lite mera bil.Även idag satt mamma klistrad vid rutan.Min bromsteknik är inte den bästa om man säger så...

Tog även och körde lite cross och det var jäkligt gött den korta stund,men nu skulle jag vela ha det ogjort.Min handled som inte mår så bra,mådde om möjligt ännu sämre efter det. är huvudet dumt får kroppen lida

Och sen firade vi bror min lite granna,fyller ju 1 år idag!

Tyckte det var nyss jag skrek i omklädningrummet efter att ha fått reda på det,men det har redan gått ett år. tiden går fort när man har roligt


 


Hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards