sannaveronicasvensson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sanna Svensson - 3 maj 2011 15:34

Enkel och korrekt rubruk.Dock vet jag inte om jag stavade rätt på korrekt,men det sket man väl i!

Dagen har väl varit brabra.Har dock inte fått tillbaka mitt såkallade "skolhuvud" än efter lovet,så det går ju lite trögt på lektionerna nu men vafan,det är vä inte hela världen,eller!?

På matten jobbade jag och Kärin stora delar av lektionen,en applåd till oss tack!

Sen var det No och då lekte vi lite med speglar,och fick återigen tillbaka mitt gamla smeknamn Kråkan.Tredje gången,och det är tre olika personer som sagt det också.Lustigt lustigt.

Sen vart det kortspelade på lunchen.

Och sen en So-lektion som bestod av lite jobb och sen lite mobbning av Kärin och Magnus.Taskigt att reta mig för att jag har fått fräknar liksom,inte mitt fel precis.

Sen var dagen slut.Göttans

Min eftermiddag har bestått av lite chill,träning och datorn.Men nu börjat läxböckerna göra sig påminda.Suck var ordet!


Av Sanna Svensson - 2 maj 2011 16:05

Får väl försöka ta tag i den här bloggningen nu då,har fått lite klagomål att den legat nere ett tag nu men vafan,jag har ju inte orkat ju!


Dagen har väl varit helt okej,ganska chill tycker jag!

Var typ inte så himla seriöst jobbande för min del då,orka inte det heller...det har ju liksom varit påsklov,hallå?!

Ikväll blir det väl bara chill antar jag,lite plugg och träning också kanske,om jag har lust med det då vill säga.Eller ja,har antagligen ett härligt fysikprov att göra imon och jag kan ju inte det riktigt om man säger så,har väl glömt cirka 90% under lovet...suck!


Men nu tror jag att jag ska dra mig ut med lite musik på högsta volym,tycker det låter riktigt jävla najs ja!



Dagens:

(birk)-Är det nån som vet om det är konfa imon?

(några)-Njäe...jag vet inte...

(karin)-Det är spagetti och köttfärssås!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards