sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Sanna Svensson - 8 juni 2011 18:16

Vart tyvärr inget blogginlägg igår,var för lat för det.Eller hade faktiskt fullt upp med skola,konfa och sen en dejt med Malin på det.

Skoldagen gick kanoners.Fick reda på mitt failmatteprov som såg bättre ut än väntat.Fick även reda på slutbetyget i matte-nöjd! På No:n vart det chill som vanligt.Och på So:n vart det inte till lektion.Slutade efter 20minuter typ.Gött

Gick till mammsen en snabbis innan jag drog tillbaka till min älskade skola för att träffa Karl,Marcus och Birk.Och efter ett tag anslut även Nils,Rasmus och Jennifer.Förbannat roligt hade vi,den saken är klar! Och Karl och Rasmus var sugna på att bada 5 min innan konfan.Sagt och gjort.Även min sko fick bada.Mobbningen fortsätter....

Kom sent till konfan.Gick och provade kopor.Och drog hem för att ha en härlig kväll med systra mi! Hon är för bra hon alltså.


 


Dagen:

Idrott som var lite sisådär,kändes ganska meninglös faktiskt.Hål på över en timme.Chill No.Slapp engelska.Ännu chilligare svenska.Strömavbrott och ösregn.Alla sprang runt och skrek.Grymt kul franska lektion som slutade med att alla stod klädda i hattar,klänningar,kavajer mm... kommer sakna franskan!

Efter skolan så gick jag och Malin och fixade det vi mesta som vi ska ha på fredag,och det var inte lite det....partyprylar,glas och 4,5 liter dricka som ska försvinna på något sätt.Äsch,det klarar vi ju lätt! En sak som är säker är att fredagen kommer bli kung!


 

känns förjävla bra nu alltså!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards