sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sanna Svensson - 9 juni 2011 21:47

Idag var det dags för den efterlängtade klasskampen och det var lika roligt som väntat! Hur reslutatet blir har jag ingen aning om men grymt roligt hade vi,och det är väl ändå det som räknas!

Har lite halvpanik nu för är inte klar på långa vägar tills imon då det är skolavslutning,så blir ett ganska kort inlägg nu,och det lär antagligen dröja tills på lördag innan ni ser ett livstecken av mig igen för imon blir det bara till att leva livet riktigt jävla ordentligt! Party party party,och vem vet vad som händer där....?

En sak som är säker är att morgondagen är en dag jag laddat till väldigt länge,så ja...nu jäklar kör vi!


 

första badet i Ljusnan togs idag!

 

 

idag var kanske sista gången någonsin jag såg dig. känns åthelvete och förbannat skönt. men samtidigt så kommer jag sakna dig mycket. otroligt mycket. jag älskade ju faktiskt dig en gång i tiden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards