sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Sanna Svensson - 11 juni 2011 14:27

Äntligen har sommarlovet börjat,och det känns förjäkla gött!

 

Gårdagen vart förjäkla bra alltså!

Började dagen med en massa puts och fixning,både på mig själv och Malin.

Resultat:

 

Sen bar det ner till skolan det vart bildvisning från gårdagen och lite prat,innan vi gick ut och spelade kubb och åt glass.Kubbspelet gick sådär,det var någolunda jämt mellan mig,Karin,Louise och Nils och Anton,tills Louise slog ner kungen.Jaja,kul hade vi iallafall!

Sen gick vi till kyrkan och det var det väldigt känslosamt,många 9:or som grät.Var inte långt borta för mig heller kan jag ju säga.Tänk att nästa år är det vår tur.Vill inte!

Sen blev det betygtsutdelning,och tror jag hade exakt samma betyg som förra året.Men nästa år så ska jag verkligen satsa för att få högre betyg!

Och det var inte det lättaste att säga hejdå till klasskompisarna och mentorerna,speciellt Erik! Var nära tårarna där också!

Sedan stod Nyan nästa på tur där det vart en trevlig lunch med bästa tjejerna.

Efter det var jag en sväng med några härliga killar innan jag drog hem till systern för att fira att det blivit sommarlov!


  

skål!

 

På kvällen blev det en härlig middag med min och Malins familj.Men satans vad mätt vi vart...suck! Efter drygt 1 liter cider+grillat+jordgubbar så fattade man inte att man skulle dansa tills svetten rann om en bara 3 timmar senare.Men så blev det.

Och jäklar vad kul jag hade alltså!Hade gärna fått hålla på nån timme till enligt mig! Bra musik,bra lokal,bra stämning och underbara människor! Bjöds även på en hel del överraskningar!

Själv körde jag på en liten repris från förra året,så är bara att vänta och se vart det leder då!

När jag och Malin,efter en springtävling mot några riktigt roliga och härliga killar,kommit hem drog vi hem till mig och hämtade moppen,ner till Malin och hämtade "champangen" och sedan vidare ut på en äng för att spruta och skåla! En grymt härlig avslutning på detta underbara dygn!


Det går bra nu! ♥

 

 





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards