sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Sanna Svensson - 17 juni 2011 16:49

Idag är det en vecka sen vi gick ut ur kyrkan,men det har hänt så mycket så det känns som åtminstånde tre veckor!


I onsdags åkte jag ju ner till Mora för att leva livet lite.Inte allt för kul med en lillebror som gapar och skriker i tid och otid.Suck...ja,vad gjorde jag i onsdags då?Det har jag visst glömt...var säkert inge viktigt iallafall!

I torsdags vart det lite shopping för min del och sen hem till mormor och morfar och steka ute på gräsmattan.Så sjukt gött!


 

På kvällen blev det en härlig cykeltur och sen film.Kom i säng vid 04 så va inte alltför pigg när lillebror kom och väckte mig vid 09 idag...suck!

Fixa till mig lite innan pappsen och Anki kom och hämtade mig och vi for iväg till Borlänge för att shoppa lite granna.Dock tyckte jag inte att nått föll mig i smaken men kom ändå hem med 2 linnen och en tröja som jag köpte på killavdelningen-jag är kär!  Så sjukt mysig!

Ikväll blir det nog bara en massa chill tror jag,om inte pappa drar ut mig i träningsspåret vill säga.Men har ju fått en härlig hosta nu så jag vettefan ja! Visar väl hur det blir då!


Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards