sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Sanna Svensson - 18 juni 2011 22:06

Sen jag hörde av mig sist så har jag varit ner på Mora och kollat på en 7helvetes massa gamla bilar.Inte helt fel enligt mig för jag älskar ju den underbara doften av bensin! Mums på det! Tror även att jag ska flörta lite med pappsen min så han köper en gammal amerikansk polisbil som jag kan gasa runt i när jag har körkortet i min hand.

Efter att ha spanat på bilar en timme så gick vi ner till Kajen och där stod såklart en husbåt,och den skulle vi absolut till.Känslan att få gå på en brygga och kliva på en husbåt...suck alltså! Är ju helt sjukt att man kan bli så kär i känslan av att vara ute på sjön! bland det bästa som finns!

Påväg hem från båten träffade jag även Johnny & Co,najsigt värre!

Ikväll så kommer jag antagligen inte göra ett skit! Som vanligt då alltså...men det är ju så dåligt väder så jag kräks snart...suck! Istället för att sitta på husbåten med härligt folk så sitter jag här i lägenheten och dunkar norsk musik i lurarna.Har dock insett att vårt älskade grannland har bra musik dom med.Riktigt bra tillochmed! Jag ska bli norsk ja,helt klart!



du er så deilig♥



Av Sanna Svensson - 18 juni 2011 13:01

...jag sitter bara och datanördar och hyperbloggar...suck!

Sen sitter jag även och drygar med farsgubben min.Han har nämligen skaffat Spotify men dock så är han för snål för att betala så han "snål åker" på min tills vidare.Ingen vidare idè eftersom om jag byter låt,så funkar inte låten han lyssnar på,och byter han låt så funkar inte de jag lyssnar på.Känns som om vi har hittat ett väldigt roligt tidsfördriv denna tråkiga söndag.

Det var allt för mig så länge!

Av Sanna Svensson - 18 juni 2011 10:50

Har typ vaknat för ett tag sen så nu sitter jag här och ugglar som vanlig då,men ska väl snart börja fixa mig lite granna tror jag,kan ju liksom inte sitta här hela livet!

Idag har jag ingen aning om vad som händer,är ju typ bajsdåligt väder så blir väl bara att vara inne tror jag..tråk!

Får se då om jag blir överaktiv på bloggen eller om jag hittar på nått annat skojjsigt då....dock är jag ytterst tveksam till det! Suck!

Jaja,hörs hej!


sammanfattar tillvaron med ett ord-fetta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards