sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Sanna Svensson - 23 juni 2011 20:39

Det är ungefär det ovanstående vi kommit fram till idag!

 

Nu har jag kommit hem från b-ruden min.Och som jag sa,grymt roligt har vi haft! Dock så har jag en feeling som säger att morgondagen/natten kommer bli snäppet bättre!Från att ha noll midsommarplaner så känns plötsligt allt väldigt planerat.Och jag klagar inte!

Det som jag och Sara roat oss med idag är att vi ätit glass och för många läkerol,skrattat,pratat,cyklat,chillatoch knäppt en hel del bilder.Söta bilder.

Sen roade jag mig med att cykla till Ip i onödan också.Trodde nämligen att det var träning,men icke! Där stod jag,Jennie och Louise som nå fån tills vi fick reda på att om exakt en vecka var det träning.Skapligt le jag vart då alltså....suck!

Om när man talar om det,har vi inte ett bländande leende...?


  

töntiga,ja det vet vi! men ack så kul vi hade!

 

Ikväll blir det nog bara en massa chill! tagga tills imon!

Hörs!


Av Sanna Svensson - 23 juni 2011 12:17

Snart,eller typ nu ska jag ner till tönten min och umgås lite med henne.Var ju inte igår precis,så det blir najsigt värre!

Vad vi ska hitta på i detta underbara väder vet jag inte,men att vi inte kommer ha tråkigt en sekund,det lovar jag!


 


Sen har jag även plockat fram guldskorna igen.Ikväll,då jäklar kör vi! Tror jag kan boka ett rum på akuten redan nu,det här kan ju inte sluta lyckligt....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards