sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Sanna Svensson - 25 juni 2011 20:08

*Jag har hatar när folk knäcker fingarna.

*Är tyvärr olidligt,och obotligt kittlig.

*Det första jag gjorde när jag kunde gå någolunda var att bryta benet.

*Tack vare att jag vuxit upp bland folk som älskar dansband och att bugga,så gillar även jag det.

*Föredrar att se filmer tills jag kan varje replik.

*Äger för tillfället 56 nagellack.

*Diggar skarpt att lukta på bensin,färg,medel och allt sånt som man inte ska lukta på.

*Äger ett antal killklädesplagg som jag använder flitigt.

*Är beronde av tuggummi.

Av Sanna Svensson - 25 juni 2011 18:34

Och angående rubriken på förra inlägget så satt jag och lyssnade på Billy Opel,Dalarnas egen Don Joan(stavning),när han sjunger på mitt älskade språk-Moramål! Det värmde i hjärtat det.♥

Men nu är det nog dags för några andra inlägg,om jag nu inte helt plötsligt skulle till Hede!

Hörs!

Av Sanna Svensson - 25 juni 2011 16:46

Nu har jag kommit hem från Sara,eller det var ett tag sen men ändå.

Gårdagen vart som väntat lyckad.Vi gjorde egentligen inget speciellt,men det behövs ju oftast inte för att vi ska ha kul.Vi fick även besök av Hanna,najsigt värre.Vi satt och kollade på filmer,spelade kort och pratade lite.När Hanna åkt så kollade vi på samma film en gång,så kär vart vi i den.

När vi kollat klart på den så,enligt Sara,däcka jag en stund.När jag vaknat gick vi och satte oss vi datorn och där fastna vi till klockan 3-4 ungefär.Flytta oss några meter till Tv:en.Även där däckade ja,och vaknade av att Sara kastade en kudde eller liknade på mig...inte okej!

Vid 4.30 bestämde vi oss för att det fick vara nog för denna gång,så vi tvättade bort sminket och borstade tänderna innan vi kröp till kojs.

Idag vart vi väckt av min kära mor som ringde 13.30.Suck var ordet....

Vid 14 var det dags för frukost,och en halvtimme senare tårta.Sen hann vi inte göra så mycket mer innan mamma kom.

Tack för två grymt roliga dagar tönten min!


  


Men nu säger mamma att det är mat,så får väl ner och äta lite granna.

Hörs senare!


Av Sanna Svensson - 25 juni 2011 02:10

Vi är inte trött för nu har vi sovit. Nejdå,vi bara muppar med er,som vanligt då alltså.

Just nu sitter vi och har ingenting att göra men det sket man väl i,vi har lika kul ändå!

Och gå ut får vi inte göra för vi är "barnvakt" åt Andreas som för övrigt ligger och sover.latkorv

Ja,och för er som ville veta har både jag och Sara hittat våran drömmänn.Vi är så kära.Är dom inte söta...?


http://www.youtube.com/watch?v=9MmuUa83HFk&feature=related


Se och njut,så hörs vi en annan gång! Kyss`n!


Av Sanna Svensson - 25 juni 2011 02:07

Sara är trött. Jag är trött. Vi är trött. Typ damptrött. Godnatt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards