sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Sanna Svensson - 26 juni 2011 21:14

Efter på tok för få timmars sömn så blev jag väckt av mamma.Somnade om en stund innan jag fixa till mig,för att sedan åka ner och träffa min efterlängtade Kurki.Riktigt najs!

Var hos henne en stund innan vi satte oss på bussen som gick till älskade Hogdal.

Väl framme gick vi och köpte lite ät/drickbart som vi åt innan det blev mat.

Efter maten knatade vi runt lite "på Hogdal".Gick sedan till en lekpark där vi hade förvånasvärt kul! Vi lekte i kanske 30 minuter ,och när vi lekt klart gick vi och satte oss på läktaren.Och det är nog bara Kurki som fattar vilken känsla det är när dom sätter igång och spelar musik där.

Matchen var iallafall riktigt,riktigt bra! Kan dock vara för att Hogdalingarna drog upp tröjan och visade sina vältränade magar typ hela tiden,och sen vann dom ju faktiskt med 10-1,tror iallafall det blev så tillslut.

Och förövrigt så älskar jag mitt zoomobjektiv,blir ju grymt bra,och nära när man knäpper! Smakprov:


                  


Fina pojkar det där,det är ju en sak som är klar!


Och sen tror jag att jag hittat ett nytt sätt att stava mitt efternamn också:


 

Har iallafall haft en grymt kung dag,ingen tvekan! Och känner jag mig och Kurki rätt så kommer det bli fler gånger!

Hörs!




Av Sanna Svensson - 26 juni 2011 00:57

*Var dig själv. I alla lägen.

*Gör så jag skrattar. Kanske inte svåraste menmen.

*Ge komplimanger. Och mena dom.

*Var en gentleman. Förklaring känns obetydlig.

*Visa känslor. Inget stoneface tack!

*Killar som kan spela gitar/sjunga har helt klart pluspoäng. Suck var ordet.

*Våga. Stå inte bara där,göra något.Visa att du har lite s***e!

*Visa upp en snygg rumpa,vältränad mage och ett bländande leende. Man får va lite ytlig ibland också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards