sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Sanna Svensson - 28 juni 2011 12:48

Bara 6....?


Sven Budja:

Han sjunger som en gud,har höfter som ej är från denna jord,vältränad,underbara ögon och ett leende man smälter för. Min man


  



Filip Berg:

Typ hur söt och snygg som helst.Mer utförlig förklaring känns onödig.


  


Sverirr Gudnason:

Även han har ett leende och öon som får en att smälta.Att han är en grym skådis gör ju inte saken sämre precis.

 

  

 

Andreas Wilson:

Typ bara helt otroligt damphet.

 

  

 

Gabriel Brandes:

En sån som är så snygg så det blir jobbigt.Och han sjunger och spelar gitarr riktigt bra också....suck!


  


Leonardo Dicaprio:

Trots att han ser helt nedknarkad ut på bilden,så är han ändå grymt het på den.Tror nog jag ska låna filmen bara för att vila ögonen på han.Riktigt ögongodis!

 

 

Av Sanna Svensson - 28 juni 2011 12:20

Kanske ska börja vända tillbaka dygnet lite...känns inte riktigt okej att jag somnade klockan 6 idag...men va fan! Har man pratsugna kompisar så har man helt enkelt,då måste man ju ställa upp!

Och något som är ännu bättre är att mamma hörde mig spela gitarr klockan 4 och prata i telefon 05.30..behöver jag ens förklara hur mycket hon lacka då!? men det sket man väl i!

Vad jag ska göra idag har jag ingen aning,hade ju hoppats på att få sova till typ 14 eller nått,men icke!

Och ingen sol är det heller,jag som tänkte att jag skulle få sitta och steka idag.Suck

Jaja,får väl hitta på nått annat skojjsigt då.

Hörs hej!


 

 

kom hem!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards