sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Sanna Svensson - 9 juli 2011 15:26

Hello dear!

Nu sitter jag här och är sådär lagom trött alltså...det känns verkligen i kroppen att man sovit på tok för få timmar....men det var det värt. Lätt!

Ska väl berätta lite i stora drag vad som hände igår.Men ja,det man inte vet det lider man inte heller av så!


Vid 20 tiden åkte jag ner till Malin,för att sedan fortsätta mot Sveg,och Statiol där vi parkerade oss i nån timme.Träffade kul folk som vi pratade med,och så småningom kom Hanna och Johanna,som vi gick med till ön.

Kom inte riktigt ihåg vad vi gjorde,men tror vi stod och prata lite med folk ett tag.

Sen fick jag order att gå till Lillön där Nils,Samuul och G väntade.Riktigt jäkla härligt folk domdär! Där vart det också bestämt att jag skulle få sällskap hem.

Gick tillbaka till Storön med Samuul och då spöregnade det verkligen.Segt

Sen vart det lite disco innan jag skulle ut igen för att möta Nils,för att sedan dansa lite mera.

Vad som hände under följande timme är nog inget man bör ta upp i bloggen.

Men sen så,jäklar va fint jag mådde! Stod framför scenen när dom spelade "Highway to hell",sjukt härlig stämmning,stod och höll om Nils och Hanna så gott det gick medans vi skrek som galningar och "dansa" och runt omkring oss var det en massa annat härligt folk. Helt underbart!

Resten av kvällen vart det väl disco typ.Det ända som var dåligt där var att låtarna spelades flera gånger...menmen!

Sen när det var slut så drog vi oss hemåt,efter en riktigt lyckad kväll,men ack så död man var i bilen!

När jag och Nils kom hem så stupade vi ner i sängen båda två,dock dröjde det till 05 innan vi somnade. mysigt!


Efter några timmars orolig sömn vaknade vi och inte fan var vi piggare för det.Menmen När vi väl kom upp så blev det typ chill,dryg och så.Som vanligt då alltså.


Nu har Nils åkt hem och jag vettefan vad jag ska göra.Är ju inte precis hyperpepp på att gå ut just nu men det kommer smygande,det lovar jag!

Slänger in två bilder från igår också,resten tror jag att jag behåller själv!


    

Himla fina vänner jag har!<3

 


 

Men trots att jag är trött som ett as och lite annat strul så mår jag efter omständigheterna bra.Riktigt bra.Okej jag erkänner,livet leker.


Ses i dimman av discoröken!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards