sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sanna Svensson - 24 juli 2011 22:23

   

                                                                        

Helt underbara dagar har vi haft här alltså,måste köra på en repris väldigt snart alltså. Mums på dom här dagarna!

Och syster,du är så himla underbar så jag dör lite för mig själv.

Älskar dig! <3


   

Av Sanna Svensson - 24 juli 2011 21:27

Idag har jag i stortsätt inte gjort ett skit. Jag gick ner där jag satte mig framför datorn. Där satt jag i någon timme innan jag gick upp och la mig ett tag.

Sen tog jag upp datorn och vid den har jag suttit en timme kanske. Och det lär nog bli några fler timmar också för jag hade tänkt köra på ett inlägg från när jag och Malin var i Mora.Om jag orkar vill säga.


Men nått som jag vart lite piggare av var när mamma kom och frågade om jag ville göra nått speciellt när lillebror åker bort. Jag kom inte på nått speciellt men istället började hon rabbla upp förslag och ett av dom var att vi skulle åka till Kupolen och shoppa.Jag trodde hon skojjade med mig eftersom hon senast i morse sa att hon skämdes över att vara mamma till mig efter allt bus och tok jag gjort på yran. 3 av 5! ;D


 

Men nu kör vi en bildbomb då!



Av Sanna Svensson - 24 juli 2011 13:33

Eller vad gjorde jag vaken klockan elva? Somnade vid 5 liksom...jag som trodde jag skulle få sova bort typ hela dagen,men nejdå.

Eftersom det bara blivit några få halvflummiga inlägg så ska jag väl berätta om min helg nu då!

I fredags så drog jag,Malin,Kurki och Felicia iväg till Härdal så var var framme vid 22 ungefär.

Där rockade vi loss på dansgolvet ett tag innan vi gick på discot och där var i drygt en timme.Var där och skaka rumpa i en timme kanske,najigt värre!

Sen gick vi till scenen där det var nått rockband som spelade. Riktigt ös var det,och bra musik också för den delen!

Efter ett tag knatade jag och Malin bort till en av hennes kompisar,och helt plötsligt stod vi mitt ibland halva Hogdals fotbollslag typ. Och tog vara på tillfället gjorde vi,helt klart!

När man stod och skrek med i denna låt tillsammans med en massa andra människor samtidigt som man höll om en finfin kille,då mådde jag jäkligt fint alltså.

http://www.youtube.com/watch?v=p55CNwckKhc

minnen!(L)

Efter uppträdandet blev det disco igen och då jäklar vart det ös alltså. Jäklar vilket tryck det var. Shit! Och helt underbart folk att vara där och dansa med.

Där inne vart det en hel del "Sitta-på-bänk-och-dricka-saft" (läs: en jäkla massa bus!) Och gud asså.

Vad finns det mer att säga?

Det var en av dom bästa kvällarna jag varit med om.


Lördag:

Blev väckt vid 12 men var inte så trött som jag trodde.

Gick upp och åt lite innan mamma visade mig tidningen. Där stod det att The Relatives skulle spela på eftermiddagen/kvällen. Och dit skulle vi.

Några timmar senare satt jag,Malin och Sara i bilen på väg till Härdal för att kolla på dom. Satt där en timme kanske,sen knatade vi iväg runt på Härdal. Haha fail det lät då!

Men nått som är ännu mer fail är att Sara och Malin gick vilse i Härdal. Men ja,vem är förvånad egentligen!?

När vi hittat tillbaka till varandra så gick vi in på dansgolvet och buggade/foxtrottade tills alla som satt där inne+bandet som spelade skrattade åt oss. Ja,vi garvade ganska mycket vi också.

När vi dansat klart satte vi oss på en bänk och snackade lite innan vi drog igång discot typ.

Efter ett tag drog dom igång på scenen och då var vi självklart där och rockade. Dock drog jag och Malin iväg lite och då träffade vi en massa härligt folk. gud va jag älskar att umgås med er!

Sen gjorde vi comeback och då rockade vi lite till,innan vi gick in på discot tror jag.

Under kvällen så drog vi väl iväg ett antal gånger,och gud va jag garva då alltså. Shit va jag och alla andra också för delen dog.Ojojoj

När jag och Kurki dragit iväg en sista gång,och sen kommit tillbaka så rockade vi loss med Rasmus och Karl. Jäkla kul vi hade!

Men sen var det äntligen dags för lite discodans. Och om det var ös på lördagen,var det nog ännu mer idag.

Där inne på discot bjöds det på en massa bus,helt galet va busiga jag och mina fina vänner var! den kvällen kommer det pratas länge om!

Natten avslutades med en massa garv. Shit va jag dog. Vi stod och prata med Adam,Anders och Andrè tills vi var tvugna att åka hem. Förjäkla härliga killar det där! Nya smeknamn fick vi också: Jag- Fågelhögga Junior,Malin-Pissbyxan,Amanda-Krukan och Felicia-Herrö Getost. kung!


Stort tack till alla som gjorde denna helg nästan så kung den kunde bli!

Tagga Härdalsyran 2012!


Bilder:


      <3


Förresten,ska inte vi 3 dra till Hogdal och kolla på fotboll någon dag? Kan ju åka dit och se om någon känner igen oss.I annat fall får vi väl skämma ut oss lite. Oj juste,glömde! Vi har nog skämt ut oss så mycket man kan. Men det sket vi fullständigt i ska jag säga er.


      

Vi är ju ganska kung vi,och jag håller med Sara,det vi gjort är helt klart värt två tummar upp!


Hörs!


men det hände ju även nått fruktansvärt igår.

R.I.P <3


 

Av Sanna Svensson - 24 juli 2011 03:37

Nu skiter jag i att klockan är typ 4 för jag kan inte sova ändå. Inte på långa vägar alltså. Jävlar va fint man kan må alltså!

En massa tok som hänt,men det sket man väl i.



Tack för en helt jävla awsum kväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards