sannaveronicasvensson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna Svensson - 22 juli 2011 19:29

  

Var nog längesen ni såg Svensson såhär glad alltså!

 

Men det är just så det känns. Har haft några underbara dagar i Mora,åker hem,hoppar in i duschen,äter lite,börjar fixa mig och sen bär det iväg till Lillhärdal. Asså....det är ju helt yjumyjumbra liksom!

Åker iväg med bland annat denna brud,och vi kommer inte hitta på nå bus alls,ni ser väl hur oskyldiga vi ser ut?

Hoppas om dom ställt fram nån söt liten bänk jag kan sitta på och dricka min saft bara!


  


Okej,jag antar att det inte var en ända liten själ som trodde på att vi inte kommer göra nå bus,och ni tror så rätt så!

Syster & Co,nu jäklar kör vi!


 

Ja,vi hörs väl nån dag!

Av Sanna Svensson - 20 juli 2011 16:01

Nu sitter jag och Malin i båten efter att ha haft en riktigt najsig kväll/natt här.

Har blivit en hel del tok,som vanligt,men också en massa mys.Najs

Har även knäppt en massa bilder,men det kommer ev upp en annan dag,om typ hundra år för vi hade nämligen tänkt att sova här en natt till då. Malin<3husbåt=sant!

Sen sitter vi även här och taggar till Härdalsyran,som känns lite för långt borta.Men det sket man väl i!

Men nu ska vi mysa vidare.

Flygmåsarna och malin hälsar förresten!

Hörs!



Dagens/nattens garv stod även malin för:

"-Va fan ska han till Alfta och göra när man kan ligga och runka klockan 7 på morgonen för!?"

Haha jäkla stjärna du är!

Av Sanna Svensson - 19 juli 2011 11:33

Nu sitter jag ensam och övergiven hos pappan min,men det sket man väl i för inom en snar framtid så kommer jag få finbesök av ingen mindre än Malinjonsson! Känns riktigt fint det alltså. Vart bestämt bara lite sådär igår kväll att hon skulle komma ner.Och en sak som är riktigt nice är att vi ska sova på båten,helt ensamma. Det är något jag verkligen ser framimot. Vad vi hittar på för tok,det vet man aldrig!

Sanna Svensson+Malin Jonsson+en båt+smultroncider=Ja...jag vet inte ja! En sak som är säker är att det kommer bli alldedes,alldedes underbart!:")

Men nu ska jag fixa klart mig,och sen hoppas på att mamma trycker gasen i botten så dom kommer någongång!

Hörs nån dag!

Av Sanna Svensson - 18 juli 2011 18:03

Nu har jag typ nyss vaknat efter att ha tagit en tupplur på drygt en timme.Så skönt för va typ död efter att ha varit hos Mackan. Men helt klart värt det eftersom pengarna rullar in och lägenheten blir ju klar snabbare.

Ikväll så blir det bara chillchillchill.Eller jag ska se till så det blir det.

Hörs!


  

jag saknar dig gullunge!

Av Sanna Svensson - 18 juli 2011 12:32

Jäkla tråkväder alltså! Jag vill ha sommar och sol 24/7 ju. Men nej då,vädergudarna har som vanligt nått imot mig. Fan.


Men nej då,jag är inte bitter! Inte för 5-öre.

Idag har pappsen min åkt iväg till Rättvik för att besikta bilen. Han frågade om jag ville följa men tackade nej. Istället hade jag tänkt att jag ska knata iväg till bror min för att riva lite tapeter. Det var förövrigt det jag sysslade med igår också,ett helt rum hann jag med. *stolt

Just nu sitter jag även och funderar på om jag ska platta håret,men det ösregnar ju så det är väl inte ens nån idè att torka håret efter man duschat.

Hörs!


Malin Jonsson,jävla stjärna du är!

Fick nyss reda på att HON som gallskriker om hon ser en stor låtsasspindel har varit på Spökhuset i Stockholm. Inte nog med att hon gjort samtliga som var i samma hus som henne döva,hon hade även skrikit ett av sina favorit uttryck nämligen "ÄCKÖL!" rätt i ansiktet på "Jason ". Fatta en som dött om det hade blivit filmat. jag saknar dig din pajas!<3

Av Sanna Svensson - 17 juli 2011 22:28

..så känns det ungefär hur najs som helst att Härdalsyran närmar sig med stormsteg samtidigt som om den känns på tok för långt borta. Fattar inte hur jag ska stå ut med att vänta i typ 5 dagar....suck! Jag vill partya nu. Fast en sak som är bra med att det är några dagar kvar är att jag kommer ju vara hyperdypertaggad då. Fast det har jag varit sen den 25 juli 2010. Jaja,det sket man väl i!


    

Sant,så sant!

Av Sanna Svensson - 17 juli 2011 15:19

Nu sitter jag uppe på torra land efter att ha tillbringat kvällen och natten på båten.

Så fort vi kom till båten åkte jag och pappa ut en sväng,för att sedan lägga till mitt ute i vattnet.Vi roade oss även med att spelade musik så det hördes till andra sidan av Saxviken. En sak som jag diggar med pappsen min är att även han älskar att dunka musik på högsta volym. Där stod vi till vi insåg att eventuella regnmoln kom lite för nära. Åkte och ställde oss på Sandön istället- så nöjd chey!

Där satt vi med varsinn sommardrink och bara njöt av livet typ. Och regnmolnen höll sig undan som tur var.

Såsmåningom kom syster och Conny också. Då gick jag och syster runt ön med Nova. Där fick vi se en underbart fin solnedgång. Eller som en viss Malin Jonsson hade sagt: -Helt amejzing!

Vart en del bilder,men dom är på andra datorn,men sen tog batteriet slut. Snacka om en som höll på att smälla av då. fetta

Inte nog med det. Någon timme senare tog även batteriet på IPhonen slut. FETTA

Men något att glädjas över var iallafall att vi fått sällskap av Pekka och hans son. Tyckte jag var väldigt nice förstås!

Men innan dess hann jag med ett samtal med Marcus. När det var slut gick jag till elden som dom gjort. Där vi och pratade,skrattade och drack,och gud va fint jag mådde då alltså! Sen gick vi in i båtarna och prata lite där.

Tror jag somnade vid 02-02.30 den natten.


Idag vaknade jag vid 10,och då sken solen.Göttans

Vart lite frukost och prat med grannbåtarna innan vi drog oss mot Sanda eftersom det började blåsa-inte nice!

När vi stod i hamnen vart det datorn för min del,medans pappa höll på med nått annat.


Nu har vi kommit hem till lägenheten efter att ha kört hem pappas lilla bil.

Ikväll vettefan vad som händer,antingen hittar pappa på nått eller så hör jag om bror är i lägenheten så jag får det och riva lite. Det visar sig helt enkelt!

Hörs!

D29p2is1dnqze5mail8siypwzul_large


bild från weheartit.com

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards