sannaveronicasvensson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna Svensson - 16 juli 2011 17:23

Nu ska vi snart åka till båten där vi kommer tillbringa natten-glad chey!

Hörs!

Av Sanna Svensson - 15 juli 2011 17:47

Även idag vart jag väckt av min älskade lillebror...suck! Fick beskedet att Mackan ville ha hjälp med lägenheten,så det var bara att pallra sig upp och iväg. Väl där fick jag sätta igång med att riva tapeter,medans Mackan och Johan la golv. Såsmåningom så vart det lite andra sysslor typ bära grejer,städa och så.

Kom hem igen vid 14 efter en riktigt bra och rolig förmiddag. Då väntades det mat och en skön dusch.

Nu sitter jag här och gör istortsätt ingenting.Är ju ganska slö om man säger så,men jag ska väl dra mig mot pappa snart tror jag. Där blir det nog en slappkväll,eller jag ska se till att det blir det.

Hörs!


 

Av Sanna Svensson - 14 juli 2011 18:17

Ja,eller nästan då iallafall.Kom ner hit igår,och sen då gjorde jag väl inte så mycket.Ner på stan en sväng,kollade in Mackans nya lägenhet,som jag förövrigt ska hjälpa till en hel del i sommar och sen till mormor o morfar.Helt okej dag var det!


Idag väckte lillebror mig alltför tidigt för att vi skulle åka till Johnny och hälsa på där.Sagt och gjort,till Östnor rullade bilen.Där hade jag som vanligt grymt roligt,gud va man garvar när man umgås med den familjen alltså...ojojoj! Där träffade jag även en väldigt gammal klasskompis,Robin,som jag gick tillsammans med på dagis och förskolan typ.Jäkligt kul! Med andra ord en underbar förmiddag!


På eftermiddagen blev det lite stek innan jag pkte till båten med pappa och Anki.Var bara där en stund,och då passade jag på att checka in Mackans lilla båt,som Alex och Chris höll på att fixa upp.Gick tillbaka till stora båten och satt där ett tag innan vi åkte iväg till Orsa och sen för att köpa glass.


Ikväll ska jag väl tillbaka till mormor och morfar,och väl där lär det väl bara bli chill,dock så tackar jag inte nej till det,för imon så kan det hända att det blir fullt upp med lägenheten.


Hörs väl någongång!

Av Sanna Svensson - 12 juli 2011 17:06

Hejsan!

Jäklar vilket kul liv man fått nu alltså.Vaknar 12.Går upp 13.Sätter sig vid datorn.Äter något.Sitter vid datorn lite mera.Sitter där typ resten av natten.Sover

Så ser mina dagar ut om det är dåligt väder eller om jag inte hittar på nått med nn kompis. Kanonkul!

Men nu ska det nog bli lite ändring på det iallafall.Typ imon eller på torsdag åker jag ner till Mora,och hoppas på att det blir stekväder så det blir sol och bad på båten.Känns som om det skulle behövas nu!

Ikväll så ska jag typ fixa inför Mora och ja...chilla lite typ!

Hörs!




Av Sanna Svensson - 12 juli 2011 02:26

Började fundera om jag ska skriva om det är "Dag 8"-inlägget.Det finns en till sak som gör mig ledsen.Otroligt ledsen.Och det är att veta att man sårat en människa som betyder så mycket,någon som man älskar över allt annat.

Att veta att det är mitt fel att den personen mår skit.Det gör mig ledsen.Riktigt ledsen.

 

  


 

Av Sanna Svensson - 12 juli 2011 02:00

Sen sist jag uppdaterade här har jag umgåtts med systa mi,och jäklar så kul vi haft.Som vanligt då alltså!

Vi har åkt moppe,garvat en massa,spelat spel och gjort en massa annat tok som ja,jag låter det bli osagt tror jag!

Blev även som barn på nytt när vi satt och lyssna på "Nicke & Nille",fjollor på oss,men kul hade vi.

Och för er som inte är vän med Malin på fejjan så är det så här att "Hon ramlar inte av stolar,hon sjunger inte i sömnen och hon kan självklart se skillnad på en igelkott och ett piggsvin.Dessutom så gillar hon Bobo."

Skulle jag beskriva Malin så skulle det bli med den meningen.Lätt


  

fan va jag diggar dig! ♥

 

Nu har Malin åkt hem för en halvtimme sen kanske,och jag ska väl snart sova antar jag,är ju en dag imorgon också.

Nattinatti!

Av Sanna Svensson - 11 juli 2011 15:56

Idag började jag dagen med att sova i närmare 12 timmar,och det var välbehövligt kan jag säga! Men ja,jag var inte speciellt mycket piggare ändå.Dock så var jag träningssugen så jag dog.Drog på mig skorna och stack ut och sprang en tur,jäkligt gött även om min kondition inte är vad den varit.

Sen vi har jag väl inte gjort så mycket,pratat med underbara vänner typ.

Men nu ska jag nog ut i solen och steka ett tag,är ju finväder så.

Hörs!


  


fan att du ska vara borta när man behöver dig som allra mest. tycker det är dags för dig att komma hem nu ja. jag saknar dig!<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards